jan lisberg Skrevet July 14, 2018 Rapporter Share Skrevet July 14, 2018 Hej Jeg står egentlig og godt kunne tænke mig at bruge mit kodetastetur til 2 ting. kode 1 - aktivere både pir og magnekontakter kode 2 - aktiverer kun magnetkontakter ( ligesom når jeg aktivere skalsikringen når jeg er hjemme inde i huset ) er der nogen der kan hjælpe med dette ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret July 14, 2018 Rapporter Share Besvaret July 14, 2018 Har du checket LK's standard FB's? Jeg mener der er en med 4 koder som aktiver hver sin udgang. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jan lisberg Besvaret July 14, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 14, 2018 Synes ikke rigtigt at jeg kan få det til at fungere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
jan lisberg
Hej
Jeg står egentlig og godt kunne tænke mig at bruge mit kodetastetur til 2 ting.
kode 1 - aktivere både pir og magnekontakter
kode 2 - aktiverer kun magnetkontakter ( ligesom når jeg aktivere skalsikringen når jeg er hjemme inde i huset )
er der nogen der kan hjælpe med dette ?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts