Jonas Haudrup Aamann Jessen Skrevet July 13, 2018 Rapporter Share Skrevet July 13, 2018 Hej jeg prøver at sætte en dimmer op i scenedesign. men jeg kan overhovedet ikke få det til at virke. så jeg tænkte at i nok kunne hjælpe mig med at sætte det op. og jeg havde læst på et andet opslag at man fik en skyder med for at indstille lyset. Tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret July 13, 2018 Rapporter Share Besvaret July 13, 2018 Hvilken dimmer bruger du? Såvidt jeg husker er det kun wireless dimmer som virker med skyderen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jonas Haudrup Aamann Jessen Besvaret July 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 13, 2018 Ja det er en wireless dimmer. er det vigtigt hvilken model det er? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret July 13, 2018 Rapporter Share Besvaret July 13, 2018 Nope. alle wireless dimmer burde virke. Men jeg har ikke brugt Scenedesign i flere år, så jeg kan ikke huske hvordan dimmer virkede der. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jonas Haudrup Aamann Jessen
Hej jeg prøver at sætte en dimmer op i scenedesign. men jeg kan overhovedet ikke få det til at virke. så jeg tænkte at i nok kunne hjælpe mig med at sætte det op. og jeg havde læst på et andet opslag at man fik en skyder med for at indstille lyset.
Tak.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts