Hop til indhold

labels til Opus kontakter?

Recommended Posts

• 3 months later...

claus82 skrev:

Jeg går udfra at du mener til Opus 66 svagstrømstryk.Så laver LK dem faktisk:Inkjet printer:http://www1.lk.dk/servlet/pdfDokumentation?LKnummer=507V6004Laserjet printer:http://www1.lk.dk/servlet/pdfDokumentation?LKnummer=507V6003
Ok det var nemt...:woohoo: ..men kan man hente et LK program til printe ud med eller hvad bruger du ? VH Nicolai Cornett
Link til kommentar
Del på andre sites

• 4 months later...

mlyngby skrev:

er der nogen der ved hvad det symbol software kan, jeg afventer at få det program tilsendt, efter at jeg spurgte hvor jeg kunne downloade det program hos lk
Fik du nogensinde fat i symbol softwaren? Jeg har selv fået brug for det, og har hentet både version 1.32 og 2.60 og kan ikke finde det noget steder.....Eller er der andre der har det?
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jeg havde fat i LK og fik tilsendt deres cd rom med "LK ELKAT 4,2"på den ligger der et program til symboler der skulle passe til deres symbol-ark.Jeg har ikke prøvet det på de rigtige ark enu - men det ser sku ikke serligt smart ud.Så hvis du finder andre metoder så vil jeg gerne høre!VH Nicolai:woohoo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke om jeg kan maile programmet hvis du giver mig din mail!VH Nicolaiclaus82 skrev:

mlyngby skrev:
er der nogen der ved hvad det symbol software kan, jeg afventer at få det program tilsendt, efter at jeg spurgte hvor jeg kunne downloade det program hos lk
Fik du nogensinde fat i symbol softwaren? Jeg har selv fået brug for det, og har hentet både version 1.32 og 2.60 og kan ikke finde det noget steder.....Eller er der andre der har det?
Link til kommentar
Del på andre sites

• 7 months later...
 Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok