HKOCH Skrevet July 10, 2018 Rapporter Share Skrevet July 10, 2018 Er der erfaringer med at den skulle være bedre ? Hurtigere? Nemmere? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret July 10, 2018 Rapporter Share Besvaret July 10, 2018 Prøv at læse tilbage her på boardet. Der er flere indlæg om Visual 3 controlleren, bl.a et par stykker hvor bl.a. Lars Jakobsen og jeg sammenligner Visual 2 og Visual 3 controllerne udfra de officielle specs. Det er desværre generelt nedslående læsning. Der er marginalt nyt i Visual 3 controlleren og Visual 3 programerings softwaren, og selv om vi hastigt nærmere os 1 års dagen (21/8) for frigivelsen af Visual 3 controlleren, er der fortsat ikke blevet frigivet nogle af de nyheder, som LK ellers lovede i forbindelse med lanceringen af Visual 3 controlleren. LK har såvidt jeg kan se i sidste mdr. frigivet en ny version af Visual softwaren til Visual 3 controlleren, men der er ikke nævnt noget om hvad der er ændret og der er ingen ny firmware. Det plejre at betyde at der kun er rettet nogle fejl. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 HKOCH Besvaret July 10, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 10, 2018 8 timer siden, Lars1 skrev: Prøv at læse tilbage her på boardet. Der er flere indlæg om Visual 3 controlleren, bl.a et par stykker hvor bl.a. Lars Jakobsen og jeg sammenligner Visual 2 og Visual 3 controllerne udfra de officielle specs. Det er desværre generelt nedslående læsning. Der er marginalt nyt i Visual 3 controlleren og Visual 3 programerings softwaren, og selv om vi hastigt nærmere os 1 års dagen (21/8) for frigivelsen af Visual 3 controlleren, er der fortsat ikke blevet frigivet nogle af de nyheder, som LK ellers lovede i forbindelse med lanceringen af Visual 3 controlleren. LK har såvidt jeg kan se i sidste mdr. frigivet en ny version af Visual softwaren til Visual 3 controlleren, men der er ikke nævnt noget om hvad der er ændret og der er ingen ny firmware. Det plejre at betyde at der kun er rettet nogle fejl. Tak Lars for svaret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret July 13, 2018 Rapporter Share Besvaret July 13, 2018 Visual 3 kan gange og dividere samt lægge tal sammen. Det er fjernet fra tidligere versioner. Derudover er runtime hutigere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
HKOCH
Er der erfaringer med at den skulle være bedre ? Hurtigere? Nemmere?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts