Lars1 Skrevet July 9, 2018 Rapporter Share Skrevet July 9, 2018 Det ser ud til at LK har frigivet en ny version af Visual 3 fornylig. Hvad der er ændret har jeg ingen idee om, og såvidt jeg kan se er der ikke kommet nogen ny firmware. Visual 2 er der såvidt jeg kan se ingen nyheder til. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Coralreef Besvaret July 9, 2018 Rapporter Share Besvaret July 9, 2018 Software 03.04.49 ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret July 10, 2018 Rapporter Share Besvaret July 10, 2018 Jeg har lagt den nye Visual ind og det virker tilsyneladende. Normalt plejer den nye version at slette eller overskrive det gamle, men det er ikke sket på min PC. Så hvad formålet er eller hvad der er nyt ved jeg endnu ikke. Noget med version 2 og version 3 på samme PC skriver de, men jeg har kun Visual 3 på min PC. Der er en ny Firmware loader, men ingen ny FW. Nogen der finder ud af formålet, venligst drop en forklaring her på sitet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts