Ulle Besvaret June 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 28, 2018 På 27/6/2018 at 10:15 , Mikkel Skovgaard skrev: Jeg har været lagt ned på job - SKIDE GDPR :p Jeg håber at få lidt luft i aften. Har selv været persondataforordningen igennem, pyha. Håber du finder lidt tid til at skue til dit program, og forhåbentligt finder mail fejlen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret June 29, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 29, 2018 Har du haft tid til at se på dette @Mikkel Skovgaard ? Er så spændt og klar til donation knappen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 30, 2018 Rapporter Share Besvaret June 30, 2018 23 timer siden, Ulle skrev: Har du haft tid til at se på dette @Mikkel Skovgaard ? Er så spændt og klar til donation knappen Kigger på det nu Ulle 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 30, 2018 Rapporter Share Besvaret June 30, 2018 Fejlen er fundet - jeg ser lige om jeg kan få lavet et fix klar nu her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret June 30, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 30, 2018 3 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Fejlen er fundet - jeg ser lige om jeg kan få lavet et fix klar nu her Service i top. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 30, 2018 Rapporter Share Besvaret June 30, 2018 Så er den ude Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret June 30, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 30, 2018 Så er der opdateret. Den kom med en hurtig fejl ved opdatering, noget med ajax, kunne ikke nå at se det. Men i kontrolpanel er det version 1.11 og mail virker. Jeg tester og du hører fra mig. Tak for god service. \Ulrich. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 1, 2018 Rapporter Share Besvaret July 1, 2018 12 timer siden, Ulle skrev: Så er der opdateret. Den kom med en hurtig fejl ved opdatering, noget med ajax, kunne ikke nå at se det. Men i kontrolpanel er det version 1.11 og mail virker. Jeg tester og du hører fra mig. Tak for god service. \Ulrich. Venter spændt men er 99% sikker på fejlen er løst Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret July 1, 2018 Rapporter Share Besvaret July 1, 2018 Den kommer op med denne fejl: (Sikkert den som Ulle også så). Når man logger ind på ny, så skriver den version 1.11. Så den bliver alligevel opdateret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret July 1, 2018 Rapporter Share Besvaret July 1, 2018 Mail virker fint (mere end een gang). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 2, 2018 Rapporter Share Besvaret July 2, 2018 14 timer siden, Kandersen skrev: Den kommer op med denne fejl: (Sikkert den som Ulle også så). Når man logger ind på ny, så skriver den version 1.11. Så den bliver alligevel opdateret. Ja den fejl har jeg først løst med 1.11 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret July 2, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 2, 2018 Mail virker, kan sende igen og igen. Det billede @Kandersen har lagt på er det jeg også fik ved opdatering fra 1.10 til 1.11, men den er opdateret, og skriver version 1.11 og alt ser ud til at virke. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts