Rasmus Agdestein Skrevet December 21, 2008 Rapporter Share Skrevet December 21, 2008 Hej. Nu har jeg snart opgivet Tavlekat helt. Har før brugt det en del, men nu kan jeg slet ikke få det til at virke.Er der et alternativ til beregning af tavler? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 ja, unidoc..gratis at bruge hvis man registere sig, det er også gratis.husk efter installationen at opdatere den.www.unidoc.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret December 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 ok kigger på det.tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret December 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Er det muligt at få LK tavler, moduler mm ind i programmet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 nej, det er kun hvad du ser..hvis det er rene LK produkter, så er det tavlekat.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Søgaard Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Hej GhostrunnerDu skal køre på en Microsoft java platform.Denne kan hentes på LK`s hjemmeside, underhjælpeprogrammer. Download linket MS 3805 og installer,deaktiver din sun java. Så skulle det køre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 25, 2009 Rapporter Share Besvaret June 25, 2009 Er der en der vil uploade Tavlekat programmet til "Download sektionen" da LK tilsyneladene har glemt/gemt det efter deres seneste designopdatering af deres hjemmeside.Og deres ON-line version virker tilsyneladene ikke.Alternativt maile det til mig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret June 27, 2009 Rapporter Share Besvaret June 27, 2009 lars-jacobsen skrev:Er der en der vil uploade Tavlekat programmet til "Download sektionen" da LK tilsyneladene har glemt/gemt det efter deres seneste designopdatering af deres hjemmeside.Og deres ON-line version virker tilsyneladene ikke.Alternativt maile det til mig.Det er simpelthen skandaløst hvordan LK håndterer deres "seriøse" programmer. Tænk sig at de er Danmarks største leverandør af EL materiel, og de kan ikke finde ud af få det program, som skal sikre en forsvarlig tavleplanlægning, til at virke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Rasmus Agdestein
Hej. Nu har jeg snart opgivet Tavlekat helt. Har før brugt det en del, men nu kan jeg slet ikke få det til at virke.Er der et alternativ til beregning af tavler?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts