Morten P Skrevet May 31, 2018 Rapporter Share Skrevet May 31, 2018 Et par af mine enheder vil ikke linke op til controlleren. Når jeg trykker på programmeringsknappen begynder LED at blinke rødt. Den skulle ikke begynde at blinke får jeg trykker på 1. Nogen der ved hvad det betyder? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret May 31, 2018 Rapporter Share Besvaret May 31, 2018 Fremgår af denne. http://www1.lk.dk/katalog//vejledning/019D904122_04.pdf Du skal først starte link i Visual, og bagefter trykke på A på lampeudtaget. Så burde den begynde at blinke rødt indtil den er linket op til controlleren. Dette kan du se i Visual. Du kan ikke se det på lampeudtaget. Men hvis det har været linket før, så er det muligt du skal slette linket først.. Jeg kan ikke lige finde instruktionen for den handling. (synes i øvrig det er en møg vejledning). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten P
Et par af mine enheder vil ikke linke op til controlleren. Når jeg trykker på programmeringsknappen begynder LED at blinke rødt. Den skulle ikke begynde at blinke får jeg trykker på 1. Nogen der ved hvad det betyder?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts