Mikis Skrevet December 21, 2008 Rapporter Share Skrevet December 21, 2008 Hvis man har et simpelt anlæg med 8 rum bygget op kun med wireless, er der så nogen grund til at opdatere nu?Det lader til de fleste jo har flere problemerMortensen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Det tror jeg - måske har LK lavet, så vi alle kan bruge vor email-styring. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikis Besvaret December 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Hmm nu siger du MÅSKE, der skal være flere runde mener jeg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 hvis du bruger den nye hardware, skal du også bruge den nye software, dermed skal du starte forfra.. ren tavle.men hvis det virker og du ikke vil lave det vilde i fremtiden, så nej.ellers absolut ja, der er kommet varmestyring med, og man vil sikkert også lave flere "hjemmebrygget" blokke med den nye software..edit..der er åbenbart flere med problemer på den nye firmware, så måske skulle man afvente lidt endnu, indtil der er mere styr på fejlene Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Kjærgaard1354922242 Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Er der et steder hvor der er en oversigt over hvad den nye opdatering indeholder ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 3460 skrev:Er der et steder hvor der er en oversigt over hvad den nye opdatering indeholder ?ikke mig bekendt, LK siger sjældent for meget..men de har fortalt mig at de har forbedret hastigheden.tror der er mere end det, sikkert en masse bugs er fjernet, men nye er vist kommet på..hvis nogen ved mere, så del endelig ud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Kjærgaard1354922242 Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Tak for svaret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 det var jo ikke meget vi kunne hjælpe med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikis Besvaret December 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Så lige et spørgsmål mereHvis jeg opdatere det hele nu, kan den programering jeg har lavet til min controler nu, fungere i den nye, jeg skal måske lige nævne at jeg kører med nyeste før den der lige er kommet på LK sitet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 22, 2008 Rapporter Share Besvaret December 22, 2008 Ja, det kan du godt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mikis
Hvis man har et simpelt anlæg med 8 rum bygget op kun med wireless, er der så nogen grund til at opdatere nu?Det lader til de fleste jo har flere problemerMortensen
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts