pshdo2 Skrevet May 30, 2018 Rapporter Share Skrevet May 30, 2018 Hej Forum. Er der nogen af jer der ligger inde med Somfy funktionsblokken til RS485 RTS 1810803 transmitteren ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret May 30, 2018 Rapporter Share Besvaret May 30, 2018 Hvis du har planer om at forbinde RS485 bussen på transmitteren med RS485 bussen på IHC controlleren, er jeg bange for at du bliver slemt skuffet. Der er kun support for LK's egen produkter på RS485 bussen på IHC controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pshdo2 Besvaret May 31, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 31, 2018 13 timer siden, Lars1 skrev: Hvis du har planer om at forbinde RS485 bussen på transmitteren med RS485 bussen på IHC controlleren, er jeg bange for at du bliver slemt skuffet. Der er kun support for LK's egen produkter på RS485 bussen på IHC controlleren. Nej, at den heder "RS485" er ligemeget i denne forbindelse, det er de digitale indgange vi skal styre nogle gardiner med, og det var kun fordi der stod i manualen at de har lavet nogle blokke der kan netop dette, men det var ikke til at få fat i supporten. :-) Men jeg har fået de blokke nu, så alt er godt :-D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Poul N Besvaret October 19, 2018 Rapporter Share Besvaret October 19, 2018 Er der en mulighed for at du kan sende filen til mig. Eller fortælle hvor du fandt filerne. Poul Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Ensted Stisen Besvaret June 20, 2020 Rapporter Share Besvaret June 20, 2020 Hej er der en der ligger inde med filen til rs 485 transmitteren mht IHC. de vil sende til mig? på forhånd mange tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Folke Kiilgaard Besvaret January 6, 2022 Rapporter Share Besvaret January 6, 2022 jeg tror det er denne Somfy RTS Transmitter.ifb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts