Lars1 Skrevet May 27, 2018 Rapporter Share Skrevet May 27, 2018 Jeg har forsøgt at opgrader min IHC Captain installation som pt. køre 0.996, men får nedenstående besked hvergang jeg forsøger at køre "wget -q -O - jemi.dk/ihc/install | sudo bash". Hvis jeg bloker i min firewall, så min Raspberry ikke kan nå jemi.dk, så sker der bare ingen når jeg skyder ovenstående kommando af. Ligeledes er resultatet det samme hvad enten jeg køre den med Sudo eller ej. Yderlig kan jeg tilføje at http://jemi.dk/findmypi/ ikke finder nogen Captain installation, men det bekymre mig ikke så meget da det aldrig har virket hos mig, og jeg aldrig har manglet det. Nogen der har nogen gode ideer til hvad der går galt. Box options: --msgbox <text> <height> <width> --yesno <text> <height> <width> --infobox <text> <height> <width> --inputbox <text> <height> <width> [init] --passwordbox <text> <height> <width> [init] --textbox <file> <height> <width> --menu <text> <height> <width> <listheight> [tag item] ... --checklist <text> <height> <width> <listheight> [tag item status]... --radiolist <text> <height> <width> <listheight> [tag item status]... --gauge <text> <height> <width> <percent> Options: (depend on box-option) --clear clear screen on exit --defaultno default no button --default-item <string> set default string --fb, --fullbuttons use full buttons --nocancel no cancel button --yes-button <text> set text of yes button --no-button <text> set text of no button --ok-button <text> set text of ok button --cancel-button <text> set text of cancel button --noitem don't display items --notags don't display tags --separate-output output one line at a time --output-fd <fd> output to fd, not stdout --title <title> display title --backtitle <backtitle> display backtitle --scrolltext force vertical scrollbars --topleft put window in top-left corner -h, --help print this message -v, --version print version information Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret May 27, 2018 Rapporter Share Besvaret May 27, 2018 Kræver en frisk install. Sorry. Husk at tage en backup af Dine regler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret May 27, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 27, 2018 Frisk installation af Raspberry eller kun IHC Captain? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret May 27, 2018 Rapporter Share Besvaret May 27, 2018 Hvis du kører med Mikkels image, så henter du det nye image. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret May 27, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 27, 2018 Det gør jeg ikke. Det er et standard Jersie image med flere forskellige stykker SW, så jeg vil gerne undgå at reinstaller andet end IHC Captain. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 27, 2018 Rapporter Share Besvaret May 27, 2018 Mit kode kræver STRETCH versionen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret May 27, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 27, 2018 Du bør nok opdater din bruger villednings side. Af den fremgår det at 0.996 er bygget på Jessie. Intet sted fremgår det at senest version kræver STRETCH. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 28, 2018 Rapporter Share Besvaret May 28, 2018 6 timer siden, Lars1 skrev: Du bør nok opdater din bruger villednings side. Af den fremgår det at 0.996 er bygget på Jessie. Intet sted fremgår det at senest version kræver STRETCH. Sorry ja det kan jeg godt se. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts