Christian Bille Skrevet May 22, 2018 Rapporter Share Skrevet May 22, 2018 Hej Jeg er lige blevet færdig med mit grundprojekt, og ville til at lave noget grafisk i scenedesign, men jeg kan ikke logge ind med min admin bruger, nogen der har nogle ider? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret May 22, 2018 Rapporter Share Besvaret May 22, 2018 20 minutter siden, Christian Bille skrev: Hej Jeg er lige blevet færdig med mit grundprojekt, og ville til at lave noget grafisk i scenedesign, men jeg kan ikke logge ind med min admin bruger, nogen der har nogle ider? Har du vinget SceneDesign af i Administrator? Er der Viewer i din controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret July 3, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 3, 2018 Jeg har lige fundet ud af at min controller er uden Viewer!! Men ville så høre kan man stadig i ihc tablet til at virke? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 3, 2018 Rapporter Share Besvaret July 3, 2018 Ja. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Bille
Hej
Jeg er lige blevet færdig med mit grundprojekt, og ville til at lave noget grafisk i scenedesign, men jeg kan ikke logge ind med min admin bruger, nogen der har nogle ider?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts