Brian Hartung Skrevet May 13, 2018 Rapporter Share Skrevet May 13, 2018 Der må være flere end mig der bruger Mikkel nye HUE funktionsblokke. Den der hedder "HUE Scener med lang sluk" - hvordan får I den til at slukke for pæren? Jeg bruger den på en HUE GO. Jeg kan godt få den til at tænde og skifte imellem de 3 scener, men sluk vil den ikke. Jeg går ud fra at knappen skal holdes inde, når FB hedder "... med lang sluk". Vedhæftet billede af min Sluk-setup. Takker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Hartung Besvaret May 14, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 14, 2018 13 timer siden, Brian Hartung skrev: Der må være flere end mig der bruger Mikkel nye HUE funktionsblokke. Den der hedder "HUE Scener med lang sluk" - hvordan får I den til at slukke for pæren? Jeg bruger den på en HUE GO. Jeg kan godt få den til at tænde og skifte imellem de 3 scener, men sluk vil den ikke. Jeg går ud fra at knappen skal holdes inde, når FB hedder "... med lang sluk". Vedhæftet billede af min Sluk-setup. Takker Nå, kan se at "Sluk" ikke er implementeret i FB! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 14, 2018 Rapporter Share Besvaret May 14, 2018 @Brian Hartung smid mig gerne en opdateret blok hvis du retter i den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Hartung Besvaret May 15, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 15, 2018 20 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: @Brian Hartung smid mig gerne en opdateret blok hvis du retter i den Naturligvis.. Det ligger dog ikke lige for. :-) Jeg er ikke verdensmester til at lave FB, og sådan en langtryksfunktion som kræver timere osv - der står jeg lidt af. Der er mine overarme pt ikke store nok!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts