Christian Bille Skrevet May 11, 2018 Rapporter Share Skrevet May 11, 2018 hej jeg er i gang med at starte mit projekt op, og har linket et par input og output. men får ikke lov til at downloade til controlleren. den siger bare: Køre med følgende software og firmware: Nogle gode ider? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 11, 2018 Rapporter Share Besvaret May 11, 2018 Nu kalder vi det upload til controlleren og download til PC Måske dit projekt er lavet med en nyere Visual version der har nogle nye funktioner der ikke er understøttet af firmwareversionen i controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret May 11, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 11, 2018 (rettet) 10 minutter siden, Lars Jacobsen skrev: Nu kalder vi det upload til controlleren og download til PC Måske dit projekt er lavet med en nyere Visual version der har nogle nye funktioner der ikke er understøttet af firmwareversionen i controlleren. Hvilken Firmware version skal der være i min Version 2 6.1? Og hvilken software version passer? køre med denne version: Redigeret May 11, 2018 af Christian Bille manglede et billede Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret May 11, 2018 Rapporter Share Besvaret May 11, 2018 Såvidt jeg husker passer firmware 2.7.220 og Visual 2.7.349 godt sammen, men jeg har opgraderet til 2.8 for noget siden, så jeg er ikke 100% sikker. Prøv at genstarte controlleren før du forsøger at downloade/uploade programmet igen. Det løser sommetider problemet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 12, 2018 Rapporter Share Besvaret May 12, 2018 Hmm ved ikke hvorfor dette indlæg ikke blev sendt igår men her er det - bare for en god ordens skyld: Visual 2.7.349 burde passe til firmware 2.7.220. Så umiddelbart ingen gode forslag, andet end den nok hænger sammen med din anden tråd om at controlleren er i fejltilstand og derfor ikke acceptere at modtage nyt projekt. Prøv evt med en firmware reset (findes her på sitet i downloadsektionen) eller genindlæg en ny/anden firmware og se om det kan få den på rette spor igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret May 12, 2018 Rapporter Share Besvaret May 12, 2018 9 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Så umiddelbart ingen gode forslag, andet end den nok hænger sammen med din anden tråd om at controlleren er i fejltilstand og derfor ikke acceptere at modtage nyt projekt. Fejltilstand opstår sommetider når en HW 6.1 eller 6.2 controller crasher med firmware 2.7.220. Controlleren plejre at komme ud af fejltilstand når den bliver genstartet, enten via adminview eller ved at man tager strømmen til den. I fejltilstand kan man ikke uploade/download programmet, men såvidt jeg husker er det en anden fejl tekst man får, men det er efterhånden et par år siden jeg sidst oplevede det problem, så jeg er ikke 100% sikker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Bille
hej
jeg er i gang med at starte mit projekt op, og har linket et par input og output.
men får ikke lov til at downloade til controlleren. den siger bare:
Køre med følgende software og firmware:
Nogle gode ider?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts