Kim Christiansen75 Skrevet May 8, 2018 Rapporter Share Skrevet May 8, 2018 (rettet) Hej herinde. Jeg købte denne controller brugt for 5-6 år siden, og må indse at jeg aldrig får tiden til at sætte mig ind i at programmere den. Derfor har den kun ligget i min skuffe indtil nu. Er der nogen her der kan fortælle mig hvordan jeg kan se hvilken HW version det er, og evt hvad jeg burde kunne få for den. Den befinder sig i 4220 Korsør. Mvh Kim Redigeret May 12, 2018 af Kim Christiansen75 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Holm Larsen Besvaret May 11, 2018 Rapporter Share Besvaret May 11, 2018 Det er inde i opsætning du kan læse, hvilken version du har. Hvis det er HW 6.1 er den nærmest værdiløs nok mellem 0 - 200 kr. HW 6.2 kan du hvis du er heldig få mellem 1.000 - 2.000 kr. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 11, 2018 Rapporter Share Besvaret May 11, 2018 Arrh..... Nærmest værdiløs for en hw6.1. Det vil jeg nu ikke mene. De fungere ganske udmærket, og kan også komme til at virke med ny iOS. Jeg (og Kandersen) er da ganske tilfredse med vores. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim Christiansen75 Besvaret May 11, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 11, 2018 Tak for svar. Så må jeg få koblet den til lidt strøm og se hvad jeg har med at gøre Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret May 11, 2018 Rapporter Share Besvaret May 11, 2018 12 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Arrh..... Nærmest værdiløs for en hw6.1. Det vil jeg nu ikke mene. De fungere ganske udmærket, og kan også komme til at virke med ny iOS. Jeg (og Kandersen) er da ganske tilfredse med vores. Du kan godt føje mig til listen. Min HW 6.1 køre ganske fint efter jeg lagde 2.8.x firmwaren i den. Jeg vil dog ikke sige jeg er tilfreds med den, men det er jeg heller ikke med hverken HW 6.2 eller 7. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim Christiansen75 Besvaret May 12, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 12, 2018 Den er solgt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts