Shermansen Skrevet May 7, 2018 Rapporter Share Skrevet May 7, 2018 Hej Jeg har nogle Led armaturer hvor Led driveren skal bruge fasedæmp. Se billede... Er der nogen der er skarpe i at kunne hjælp med hvilken funktionsblok. Se diagram. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret May 8, 2018 Rapporter Share Besvaret May 8, 2018 Du kan bruge den standard funktionsblok det bruges til Uni 400 fortrået dimmer. Det er samme funktion. Touch udgangen forbinder du til en output 230V udgang der kommer fra samme gruppe som fasen til driveren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Shermansen Besvaret May 26, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 26, 2018 På 8/5/2018 at 10:49 , Bjarne Sørensen skrev: Du kan bruge den standard funktionsblok det bruges til Uni 400 fortrået dimmer. Det er samme funktion. Touch udgangen forbinder du til en output 230V udgang der kommer fra samme gruppe som fasen til driveren. Hej Bjarne. Tak for svaret. Men jeg synes nu ikke at jeg kan få til til at virke? Jeg er lidt i tvivl om hvor du vil have "tændledningen" monteret. Selve tændledning og fasedæmp ledningen er forbundet til hver sin udgang på output modulet - Så jeg synes jeg mangler et sted for tændledningen i funktionsblokken? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret May 27, 2018 Rapporter Share Besvaret May 27, 2018 15 timer siden, Shermansen skrev: Hej Bjarne. Tak for svaret. Men jeg synes nu ikke at jeg kan få til til at virke? Jeg er lidt i tvivl om hvor du vil have "tændledningen" monteret. Selve tændledning og fasedæmp ledningen er forbundet til hver sin udgang på output modulet - Så jeg synes jeg mangler et sted for tændledningen i funktionsblokken? Du har en touch udgang på FB'en som du trækker over på den fysiske udgang i venstre vindue hvor din trykledning sidder på. Du kan prøve om det virker i serviceview ved at styre udgangen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Shermansen
Hej
Jeg har nogle Led armaturer hvor Led driveren skal bruge fasedæmp. Se billede... Er der nogen der er skarpe i at kunne hjælp med hvilken funktionsblok. Se diagram.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts