Martin Lemvig1354922231 Skrevet May 1, 2018 Rapporter Share Skrevet May 1, 2018 jeg kan kontakt til IHC via openhab, det virker. men homekit virker ikke. min items ser således ud: Kan fint finde openHAB på min iphone i home appen, men skriver "ikke understøttet" Hvad mangler jeg at gøre ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret May 1, 2018 Rapporter Share Besvaret May 1, 2018 Check at der er sat korrekt pin code til Homekit og korrekt ip adresse - jeg har lavet et andet indlæg her i ihc user, som viser dette. Prøv evt at pair Homekit igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Lemvig1354922231 Besvaret May 2, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 2, 2018 Mine indstillinger ser sådan ud... har prøver at lave en clear parirng, genindlæs i hjem app. kan fejlen skyldes de 3 første linjer og sidste linje i loggen ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret May 2, 2018 Rapporter Share Besvaret May 2, 2018 Ja, det er nærliggende at tro, at det er årsagen. På dette link har jeg uploadet screen shot fra genstart af min openHAB installation. Der er kun 'Info' rækker og ingen 'Warn' meddelser i min logfil. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Lemvig1354922231 Besvaret May 3, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 3, 2018 Nu har jeg kun en "Warn" er der en som kan gennemskue, hvorfor jeg stadig ikke har nogen i home kit app'en ud over openHAB gateway ? kan der være fejl i min items fil ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret May 3, 2018 Rapporter Share Besvaret May 3, 2018 Jeg sammenlignede din items fil med min og kan se, at jeg overalt har Lighting med stor L - dvs. ["Lighting"] . Du benytter et lille L, og jeg ved ikke, om det er case sensitive til homekit, men prøv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin Lemvig1354922231
jeg kan kontakt til IHC via openhab, det virker. men homekit virker ikke.
min items ser således ud:
Kan fint finde openHAB på min iphone i home appen, men skriver "ikke understøttet"
Hvad mangler jeg at gøre ?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts