Lasse Fugmann Kristensen Skrevet April 22, 2018 Rapporter Share Skrevet April 22, 2018 Hej, Kunne godt tænke mig at kunne bruge Spotify Connect enheder, på samme måde som Sonos. Hvad jeg lige kan læse mig frem til, kan Spotify Connect enheder styres via deres API og via Java etc. Det bør vel reelt set ligeledes være muligt at styre Sonos enheder direkte fra Spotify Connect også. Vh Lasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 22, 2018 Rapporter Share Besvaret April 22, 2018 Jo det har jeg faktisk også set på da det ville gøre Sonos lidt nemmere - men så kræver det igen at folk har en Spotify konto - det er puttet på ønskelisten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lasse Fugmann Kristensen Besvaret April 22, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2018 17 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Jo det har jeg faktisk også set på da det ville gøre Sonos lidt nemmere - men så kræver det igen at folk har en Spotify konto - det er puttet på ønskelisten Det er bare alletiders - sig endelig til, hvis du skal bruge en beta-tester engang, så afprøver jeg gerne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts