Szafranski Skrevet April 16, 2018 Rapporter Share Skrevet April 16, 2018 Har købt et nyt tryk og vil gerne sætte det op i stedet for et gammelt et, som er blevet lidt misfarvet. Når jeg unlinker det gamle tryk og linker det nye, så er det det gamle som linkes, selvom jeg trykker på det nye. Hvad gør jeg for at få linket det nye? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ole Besvaret April 19, 2018 Rapporter Share Besvaret April 19, 2018 Spøjst.. Prøv at unlinke det gamle samt tage batteriet ud af trykket, gemme din vis fil, downloade den til kontrolleren selv om du sikkert får en advarsel om at der indgår ikke linkede produkter i dit projekt. Så linker du det nye tryk, gemmer din vis fil igen, og downloader på ny. Håber det er til hjælp. Hilsner Ole. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Szafranski
Har købt et nyt tryk og vil gerne sætte det op i stedet for et gammelt et, som er blevet lidt misfarvet.
Når jeg unlinker det gamle tryk og linker det nye, så er det det gamle som linkes, selvom jeg trykker på det nye.
Hvad gør jeg for at få linket det nye?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts