Kasper Jacobsen Skrevet March 29, 2018 Rapporter Share Skrevet March 29, 2018 Hej alle i kloge hoveder Jeg har leget lidt med IHC captain og "gem til disk" funktionen. Som jeg forstår det, så gemmer den værdierne lokalt på Pi'en ? Findes der en løsning således jeg kontinuerligt kan hive de gemte data over i en SQL database på en windows pc? Eller kan data gemmes direkte i en SQL database på Pi'en eller anden URL som kan gøres tilgængeligt for en windows pc? Vil anvende dataene til visning i SCADA system. På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 30, 2018 Rapporter Share Besvaret March 30, 2018 Ikke endnu - jeg har faktisk kodet en del på det modul men kræver lidt check om det findes og en del db forbindelse sanitet check. Jeg ville nok hvis jeg var dig lave en lille side på nettet der kunne tage imod og gemme dataene. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts