Hop til indhold
  • 0

IHC app kan ej logge på! Connection error 0


Philip Kors
 Share

Spørgsmål

Hej,

Er forholdsvis ny i IHC gamet. Har fået anskaffet mig en LK IHC controller Visual 3.

Har hentet deres IHC app, så jeg efter planen kan tænde og slukket lyset, når jeg fx ikke er hjemme.

Jeg har lavet port forwarding i min router indstillinger. Port 80 og 443 er henvist videre til 192.168.0.123 som er controllerens IP adr.

Controlleren har internetadgang. Jeg kan sagtens logge ind på appen og styre lyset, når jeg er på intern WIFI. Der virker det fint. 

Jeg har i går fået fast IP adresse hos min internetudbyder. 
I appen har jeg tastet den nye faste IP adr. ind under WAN host. Og tilføjet fx :443 eller :80.
Brugernavn og kodeord er rigtigt (ellers kunne jeg ikke logge ind, når jeg er på intern WIFI)

Den er sat til "Always use on WAN og without viewer"
Sceneview og hvad det ellers hedder er sat til begge steder i administrator programmet. 

Men når jeg prøver at logge på via app'en på min tlf (Når jeg ikke er på min wifi) siger den:

Connection Error.

Connection timed out. Please verify your connection settings. Code 0

Nogen bud på hvad det kan være? 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nå, jeg kan åbenbart ikke uploade billeder til siden i dag, men så må jeg forklare.

Jeg har min eksterne IP i både Lan host og Wan Host.

Always use Wan er slået fra, og som Henning siger, Controller without Viewer skal også være slået fra.

Du skal ikke angive port nummer efter IP adressen nu hvor du bruger standardportene.

Og velkommen til IHC User :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for jeres svar,

Bjarne, det hjalp desværre ikke at skrive den ekstern IP adresse under Lan Host feltet.

Always use WAN er så vidt jeg orienteret bare, at den altid vil prøve den eksterne IP også selvom man fx er logget på sin wifi. Hvis det er slået fra benytter den først lan host intern IP adr, inden den prøver med den eksterne.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Alle, 

Efter lidt hjælp " from my friends " kom jeg videre - jeg kan sagtens få fat i Controlleren via webinterface på ekstern ip, både fra telefon, andre pc'ere og lign. 

Altså, netværksdelen er iorden.. Her kommer så det "sjove" - hvis min telefon er på wifi, så virker appen helt som den skal.. 

Og det er lige meget om det er Wifi via internet deling fra fruens mobil, min vens wifi hos ham, eller ude i byen.. Men via 3/4G så virker det ikke, så får jeg sådan fin fejl

"Connection Error.

Connection timed out. Please verify your connection settings. Code 0"

Til info, så kører min IHC controller nyeste firmware 3.3.7 - så det burde være 10-4 fra den vinkel.. 

Jeg har en iPhone 6, med IOS 11 - nyeste update, alt opdateret som det skal... 

Er der nogen af jer andre der har oplevet lign ? - jeg må indrømme at jeg står tilbage med en smag i munden som sådan lidt siger at den IHC app ikke er helt så gennemført programmeret.... :/ 

Er der nogen der har nogen gode fif's?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok