Bjarne Sørensen Skrevet March 28, 2018 Rapporter Share Skrevet March 28, 2018 Tak for den nye version af IHC-captain, som jeg lige har hentet og installeret på et frisk micro SD kort. Jeg har sat mine push-overbeskeder op til alarm, vaskemaskine osv, altid super nemt og intuitivt! Jeg tænkte på om det var muligt at afvikle IHC-Captain fra en USB-key tilsluttet Pi og så have Raspbian liggende på micro SD-kortet? SD-kort holder jo ikke evigt. Ps, jeg har smidt lidt gryn i din retning Mikkel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 31, 2018 Rapporter Share Besvaret March 31, 2018 Det kan man godt - men det nyeste image mounter netop en ram disk og skriver primært til den - så der burde ikke være det store SD skriveri. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 31, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2018 1 time siden, Mikkel Skovgaard skrev: Det kan man godt - men det nyeste image mounter netop en ram disk og skriver primært til den - så der burde ikke være det store SD skriveri. Genialt, det var heller ikke et issue:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts