Lasse Fugmann Kristensen Skrevet March 27, 2018 Rapporter Share Skrevet March 27, 2018 Kære IHC users. Så fik vi ombygget vores gamle industrilamper til en mere hjemlig udgave. Problemet er nu pæren hertil. Krav: Fatning: E27 Dæmpbar: ja, Dim2warm, Dimtone osv. Watt: Svarende til en gammeldags 75-100w. (måske kan 60w gøre det?) Ra: Selvfølgelig højt! Udseende: Gerne som en "gammeldags" glædetrådspære, gerne stor (globe) hvis muligt. Simpelt ik? :-) Nogen der har nogen erfaringer der kan dække dette krævende behov? Vh Lasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret March 27, 2018 Rapporter Share Besvaret March 27, 2018 Jeg har været en del igennem og jeg har lidt forskellige her hjemme. Men den jeg bruger til spisebordet er denne, mener den blev købt Bygma eller Bauhaus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret March 27, 2018 Rapporter Share Besvaret March 27, 2018 Philips WarmGlow 8.5w Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 28, 2018 Rapporter Share Besvaret March 28, 2018 Prøv at google: amber led filament dæmpbar https://mrperfect.dk/e27-globe/2127-v-tac-6w-led-globepaere-kultraad-o95-cm-daempbar-ekstra-varm-hvid-e27.html?utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=VT-2026D 6W G95 LED FILAMENT BULB AMBER Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lasse Fugmann Kristensen Besvaret March 29, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 29, 2018 Var et smut i Bauhaus - de skal have ros for et bredt udvalg. Det lykkedes mig at få dækket både fruens og egne behov med en Osram pære. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 29, 2018 Rapporter Share Besvaret March 29, 2018 1 time siden, Lasse Fugmann Kristensen skrev: Var et smut i Bauhaus - de skal have ros for et bredt udvalg. Det lykkedes mig at få dækket både fruens og egne behov med en Osram pære. Super. Flot lampe iøvrigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lasse Fugmann Kristensen Besvaret March 29, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 29, 2018 3 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Super. Flot lampe iøvrigt. Tak. Det er skærmene fra et par gamle Glamox industrilamper, som har fået en E27 fatning. Det giver lidt noget andet, end alt muligt moderne :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Holm Larsen Besvaret April 13, 2018 Rapporter Share Besvaret April 13, 2018 På 29/3/2018 at 16:47 , Lasse Fugmann Kristensen skrev: Tak. Det er skærmene fra et par gamle Glamox industrilamper, som har fået en E27 fatning. Det giver lidt noget andet, end alt muligt moderne :-) Du kan også få rigtig mange flotte klassiske lamper fra LP. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts