torbenfriis Skrevet March 20, 2018 Rapporter Share Skrevet March 20, 2018 Hej Jeg har forsøgt at få en knap til at afspille DR P4 Østjylland, men uden held. Det er sikkert ø'et der giver bøvlet. jeg kan fint få Radio ABC og Radio Soft til starte, men ikke P4 Østjylland. Jeg kan se der tidligere har været spurgt om det, men jeg kunne ikke se om det blev løst. Findes der en løsning? /Torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret March 20, 2018 Rapporter Share Besvaret March 20, 2018 27 minutter siden, torbenfriis skrev: Hej Jeg har forsøgt at få en knap til at afspille DR P4 Østjylland, men uden held. Det er sikkert ø'et der giver bøvlet. jeg kan fint få Radio ABC og Radio Soft til starte, men ikke P4 Østjylland. Jeg kan se der tidligere har været spurgt om det, men jeg kunne ikke se om det blev løst. Findes der en løsning? /Torben Er det med Sonos? Og har du lagt den ind som favorit? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
torbenfriis Besvaret March 20, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 20, 2018 11 minutter siden, Szafranski skrev: Er det med Sonos? Og har du lagt den ind som favorit? Yep. Jeg har 3 farvoritter, men P4 Østjylland kan ikke starte. Jeg kan fint vælge den. Men den starter ikke. Hvis jeg lægger en anden kanal ind, så starter den fint. Kan du få den til at starte via ihccaptain? Jeg kører den nye 1.01, og har lige lavet et nyt image med helt ny install. Jeg havde 9.x før, og der kunne jeg heller ikke få den til at virke. Så min mistanke lå på Ø'et. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 21, 2018 Rapporter Share Besvaret March 21, 2018 Jeg må hellere lige prøve Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
torbenfriis Besvaret March 26, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 26, 2018 Hej Mikkel. Fik du prøvet om du kan få P4 Østjylland til at spille? /torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 31, 2018 Rapporter Share Besvaret March 31, 2018 På 26/3/2018 at 20:47 , torbenfriis skrev: Hej Mikkel. Fik du prøvet om du kan få P4 Østjylland til at spille? /torben Ja og har rettet fejlen - håber jeg får lavet et release i aften - ville gerne have haft den nye RPI testet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret March 31, 2018 Rapporter Share Besvaret March 31, 2018 3 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Ja og har rettet fejlen - håber jeg får lavet et release i aften - ville gerne have haft den nye RPI testet Vil en ny release fungere på hw7.1? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 31, 2018 Rapporter Share Besvaret March 31, 2018 26 minutter siden, Allan Nissen skrev: Vil en ny release fungere på hw7.1? Ja det håber jeg bestemt - vi har haft held med at få det til at virke på de to jeg har rodet med. Jeg har desværre ikke en selv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret April 2, 2018 Rapporter Share Besvaret April 2, 2018 På 3/31/2018 at 21:32 , Mikkel Skovgaard skrev: Ja det håber jeg bestemt - vi har haft held med at få det til at virke på de to jeg har rodet med. Jeg har desværre ikke en selv. Hmm, vandt du ikke en på Facebook? Eller var det bare snyd og humbug når det kom til stykket? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 3, 2018 Rapporter Share Besvaret April 3, 2018 På 2/4/2018 at 17:13 , Bjarne Sørensen skrev: Hmm, vandt du ikke en på Facebook? Eller var det bare snyd og humbug når det kom til stykket? Den er ikke kommet endnu - nu har jeg rykket for den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret April 3, 2018 Rapporter Share Besvaret April 3, 2018 1 time siden, Mikkel Skovgaard skrev: Den er ikke kommet endnu - nu har jeg rykket for den Vi krydser fingre Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
torbenfriis Besvaret April 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 4, 2018 På 31/3/2018 at 21:01 , Mikkel Skovgaard skrev: Ja og har rettet fejlen - håber jeg får lavet et release i aften - ville gerne have haft den nye RPI testet Hej Mikkel. fik du lavet et release? /torben Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 5, 2018 Rapporter Share Besvaret April 5, 2018 12 timer siden, torbenfriis skrev: Hej Mikkel. fik du lavet et release? /torben Nej der er meget der er broken i det nuværende flow. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts