Ulrich Thorsen Skrevet December 15, 2008 Rapporter Share Skrevet December 15, 2008 Det har længe irriteret mig at være begrænset til kun at kunne få et symbol pr. tryk med LK’s laser gravering, så jeg har i lang tid ledt efter en anden løsning. Forleden faldt jeg over dette produkt Dry rub off decal paper [img size=200]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/fuga_ihc_tryk_resize.jpg Er der nogen der har fundet en anden løsning? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret December 16, 2008 Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 Det ser da fint ud. Hvordan er kvaliteten?[ul][li]Er de holdbare?[/li][li]Bliver de nemt beskidte?[/li][li]Holder farven?[/li][li]Etc...[/li][/ul]-- Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret December 16, 2008 Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 I "gamle" dage før computeren hed det "LETRASET"Har ikke spurgt min boghandler men måske kan der "googles" noget frem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Det er måske et dumt spørgsmål, men hvad nu hvis man har koksgrå tangenter, man kan jo ikke printe hvidt?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikis Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Jeg tror ikke de hvide ark med bogstaver man kunne få i gamle dagen med bogstaver og symboler.Man skulle så graver på bagsiden for at overføre det til papir og andet.Men det de viser på youtube er jo nærmest et klistermærke og det er nok mere holdbart i længden.Men det må jo komme an på en prøv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulrich Thorsen Besvaret December 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 19, 2008 Materialet der ender med at sidde på tangenten minder om husholdningsfilm, lidt kraftigere og mere sejt og så er det meget klistret. Man har kun et forsøg når det skal sættes på.Da de kun har siddet på i en uge, kan jeg ikke svarre på hvor holdbare de er. Men jeg har nu prøvet at vaske en tangent 3 dage i træk med sæbevand, og det kunne den sagtens holde til. Da der er plads til ca 70 mærkater på et A4 ark og fem ark koster ca 120 kr, kan de også nemt og billigt udskiftes, hvis det skulle blive nødvendigt.Til koksgrå tangenter kunne man printe dem i gult. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikis Besvaret December 21, 2008 Rapporter Share Besvaret December 21, 2008 Det lyder da lovende, ser frem til at høre en status i det nye år. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Thomsen Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 Hvor køber I dem, og har I disse ikoner så man selv kan printe dem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 til uthJa tak, jeg kan også godt bruge en fil med iconer/tegninger.... har du en så er jeg overbevist om at mange gerne kunne ønske at hente den her.Jeg har bestilt et sæt i England, og det er på vej med snailmail. Det koster under 120,- kr. incl. porto.(Der var vist et link tidliger i denne tråd.) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikis Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 Det ser sku smart ud ved nærmere gennemsyn, jeg troede det var et andet produkt til at starte med.Men så mangler vi jo bare symbolerne er der nogen der har noget der kan bruges udover UTH som startede tråden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 Kunne vi få et link til hvor man kan købe det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 Her er det:http://www.craftycomputerpaper.co.ukhusk at pundet er lavt lige nu :)OK her er den direkte "linje":http://www.craftycomputerpaper.co.uk/ProductDetail.asp?ProductID=166&CatID=17 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulrich Thorsen Besvaret January 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 5, 2009 I må undskylde det sene svar, men jeg har haft et harddisk crash, meget belejligt her i julen - hmm.Godt at se DennisS har været behjælpelig med links, tak for det. Symbolerne har jeg scannet fra LKs bestillingsseddel (gad vide hvad de vil sige til det?) og lavet dem transparente i photoshop. De er så kopieret over i excel, det var det eneste software jeg havde, hvor jeg let kunne placere symbolerne præcist nok. Der findes sikkert mere anvendeligt software til det. Pga. crashet har jeg foreløbig kun excel arket, hvor ikke alle symboler er med, men det er da en start. http://rapidshare.com/files/179912258/ihctangenter.xlsPå arket valgte jeg at lave 4 mærkater til hver tangent, hvis det nu skulle drille med at sætte dem på, og så er der til senere brug. Rammerne kan med fordel fjernes før udprintning, undtagen de dobbelte i hver ende, de er til at skære efter. God fornøjelse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 5, 2009 Rapporter Share Besvaret January 5, 2009 super mange tak..trist med crash´et.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulrich Thorsen Besvaret January 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 6, 2009 Nu er alle symbolerne kommet med. Hvis ikke man vil bruge Excel kan symbolerne bare kopieres over i et andet program. Håber I kan bruge det.http://rapidshare.com/files/180394969/Symbolark_til_fugatangenter.xls Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Carsten Madsen Besvaret January 6, 2009 Rapporter Share Besvaret January 6, 2009 Det kan sku altid bruges sådan noget, takker for forarbejdet:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Sand Besvaret January 6, 2009 Rapporter Share Besvaret January 6, 2009 Er der nogen der har ark til Opus66 tangenter? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulrich Thorsen Besvaret January 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 6, 2009 Hej Jacob, du kan nemt ændre excelarket (fra # 5726), så det passer til størrelsen på opus 66. Ellers oplys labelstørrelsen her, så ændrer jeg det gerne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikis Besvaret January 7, 2009 Rapporter Share Besvaret January 7, 2009 Hvordan går det med holdbarheden på symbolerne.nu er der jo gået lidt siden sidst du skrev om holdbarhedenMikis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Sand Besvaret January 7, 2009 Rapporter Share Besvaret January 7, 2009 jeg ved faktisk ikke hvilken størrelse der er den korrekte. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret January 15, 2009 Rapporter Share Besvaret January 15, 2009 Her er der et "kunstnerisk" regneark med NYE iconer til tryk på craftycomputerpaper.co.uk - papiret.Jeg bruger det allerede og jeg regner med at holdbarheden er helt i top. Det eneste jeg synes er lidt "bøvlet" er, når man skal skille papiret/tryk/bærefolie...tak til uth for regnearksidéen. [file name=ihc_ds.zip size=82921]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ihc_ds.zip[/file]ihc_ds.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulrich Thorsen Besvaret April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2009 Jeg fik lige set at jeg aldrig har fået tilføjet link til nyt regneark til både fuga og opus tangenter. Det er ikke lige så kunstnerisk som DennisS udgave men dog funktionelt.http://rapidshare.com/files/224159677/Symbolark_til_fuga_opus_tangenter.xlsEn kvinde med lange sorte negle, er det perfekte værktøj til at skille folien fra plastarket. Efter 4 måneders brug er der stadig ingen tegn på slitage. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts