Lars K Skrevet March 14, 2018 Rapporter Share Skrevet March 14, 2018 Hej. Når jeg går ind LK IHC Visual siger den der er en opdatering men kan ikke hente den? Nogen der ved hvordan jeg opdatere mit IHC wireless Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret March 14, 2018 Rapporter Share Besvaret March 14, 2018 1 time siden, Lars K skrev: Hej. Når jeg går ind LK IHC Visual siger den der er en opdatering men kan ikke hente den? Nogen der ved hvordan jeg opdatere mit IHC wireless Velkommet til dette IHC-univers Normalt komme der ikke disse meldinger i Visual. Er du sikker på at det ikke er Java der vil opdateres? Det er i såfald en melding fra Java-programmet på din PC. Ellers læg lige et billede op her så kan vi nemmere hjælpe dig. Hvilken Controller har du? Visual 2 HW 6,1/Visual 6,2, eller Visual 3? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars K
Hej.
Når jeg går ind LK IHC Visual siger den der er en opdatering men kan ikke hente den?
Nogen der ved hvordan jeg opdatere mit IHC wireless
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts