Ole Jeppesen Skrevet October 18, 2007 Rapporter Share Skrevet October 18, 2007 Hejsa,Jeg er lige flyttet ind i et nyere hus med IHC NET. Mit spørgsmål er jeg kan bruge et alm. bredbåndskabel til at forbinde min PC til IHC udtaget på væggen i kontoret.Mvh OleSkørping Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret October 18, 2007 Rapporter Share Besvaret October 18, 2007 hvis det er FRA udtaget TIL din pc´er, så er der ingen problemer.hvis det er til tv´et er det lidt noget andet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Jeppesen Besvaret October 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 18, 2007 Hej Thomas,Tak skal du have. Jeg skal godt nok bruge en del kræfter på at få stikket ind i IHC-udtaget, men der er hul igennem!Mvh Ole Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ballez Besvaret November 10, 2013 Rapporter Share Besvaret November 10, 2013 hvis det er FRA udtaget TIL din pc´er, så er der ingen problemer.hvis det er til tv´et er det lidt noget andet.Hej Thomas Jeg har ogspå et problem. Jeg har Ihc net basic. Jeg har et stik som er ca 7 m fra mit fjernsyn som skal kobles til youseeboxen samt en Sonos playbar. Jeg har købt et netværkskabel som jeg så har ført hen til en triplesplitter, hvor jeg så har ført medfølgende tv-kabel ind i youseeboxen og så videre fra den op i tv´et. Jeg får nogle kanaler igennem, men største delen skrives der på tv´et at signalet er for svagt. Hvad er der galt ?Jeg har også tænkt mig at bruge netudgangen i splitteren til at føre ind i Sonos playbaren, men det har jeg ikke kastet mig ud i endnu, da jeg først vil have styr på tv´et.Håber du kan hjælpe ? Tak ! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts