Stefan N Skrevet March 9, 2018 Rapporter Share Skrevet March 9, 2018 Hej jeg skal bruge en Controller der virker sammen med Wireless batteri tryk men hvor "ny" skal den være? der er en del brugte til salg som bare hedder - IHC Controler Visual- skal det være Visual 2 og hvad med Hw version? den skal bare erstatte mine KIP relæer 15 stk. det bliver alt for dyrt bare at skifte lampe udtag til wireless det skal være wireless tryk da de ikke skal sidde samme sted som mine 12V kip tryk sidder idag, På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 9, 2018 Rapporter Share Besvaret March 9, 2018 Hvis det kun er for wireless understøttelse så en Visual 2 uden viewer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Stefan N Besvaret March 9, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 9, 2018 Tak for hurtigt svar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Stefan N
Hej
jeg skal bruge en Controller der virker sammen med Wireless batteri tryk
men hvor "ny" skal den være? der er en del brugte til salg som bare hedder - IHC Controler Visual- skal det være Visual 2 og hvad med Hw version?
den skal bare erstatte mine KIP relæer 15 stk. det bliver alt for dyrt bare at skifte lampe udtag til wireless
det skal være wireless tryk da de ikke skal sidde samme sted som mine 12V kip tryk sidder idag,
På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts