Nicolas Søgaard Skrevet March 4, 2018 Rapporter Share Skrevet March 4, 2018 Jeg har ryddet lidt op i gemmerne, og er faldet over følgende: 5 stk UNI400 5 stk UNI400 IHC/SA Havde forestillet mig en stk pris på 250 for UNI400 og 300 for IHC/SA De virkede alle ved nedtagning. De er skiftet, da der skulle andre dæmpere på. Kan sælges for købers regning. Tag alle 10 for 2.500,- inkl forsendelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Niels Langkjær Besvaret November 14, 2018 Rapporter Share Besvaret November 14, 2018 Hej, Har du fået solgt nogle af dine 400 iHC/SA dimmere eller er der to jeg kan købe? Er der en grund til at du har skiftet til andre dimmere? mvh niels Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret November 15, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2018 Hej Niels Beklager, har ikke set dit svar. Jeg har 5 stk af de helt gamle Uni400 tilbage, dem uden knap på fronten. Jeg skiftede i sin tid til wireless, fordi jeg kunne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Baldissera Besvaret February 20, 2019 Rapporter Share Besvaret February 20, 2019 Har du stadig noget til salg? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Baldissera Besvaret February 20, 2019 Rapporter Share Besvaret February 20, 2019 Følger lige med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts