Gimmer Skrevet December 14, 2008 Rapporter Share Skrevet December 14, 2008 hej har software version 2,4 i min controller og IHC Visual 2.6 på min pc?kan ikke komme på den via Lan?kan de ikke snakke sammen eller Hva?Hjælp!Gimmer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Siger den bare at der ikke er forbindelse, svarer på ping, ikke adgang, eller hvad siger den? - Det giver nemlig en lille idé til hvad der kan være galt ;)I administration eller hvad den nu hedder, skal du give tilladelse at man kan logge på via Lokalt netværk.Hvis den ikke en gang siger at den svarer på ping, så er det fordi den har forkert ip-adresse, eller ingen forbindelse til netværket.Når du får forbindelse, vil den sige at du skal opdatere firmware. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gimmer Besvaret December 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 hejden svare på ping? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Så sætter du lige USB-kablet i, og går ind i "LK IHC Administrator", finger adgangskontrol og sætter hak ud for at du kan benytte Visual via Lokalt netværk.Hvis du har nyeste software, så skal du gå ind på http://usb/ i din browser, for at finde LK IHC Administrator. Men husk, sæt først USB kablet i Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gimmer Besvaret December 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Har det noget at sige at det er forskellige versioner, efterfølgende, eller skal jeg opdatere firmware i controlleren til 2.60?tak for de hurtige svar! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gimmer Besvaret December 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 kan godt få adgang via min browser til controlleren?der er hak i adgang via lokal netværk!så er det måske firmwaren? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Det burde ikke være firmware problemer..Hvis du ikke kører på samme IP-scope som din IHC controller, så kan du kun få adgang hvis du også giver tilladelse via internettet.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gimmer Besvaret December 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Hej igen har prøvet at være på via USB!der er flueben i adgang via lokalt netværk smat internet?virker stadig ikke???? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thorbjørn skelboe Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Det burde ikke være firmware problemer..Hvis du ikke kører på samme IP-scope som din IHC controller, så kan du kun få adgang hvis du også giver tilladelse via internettet.. som jacob siger har du sat ip'en op på controller så fax at hcis din computer har 192.168.1.3 at så har den controller lige ledes en ip ala 192.168.1.10 fx vis!! så skulle det gerne køre og at din submask og er ens fx. 255.255.255.0 og at din gateway også er ens fx 192.168.1.1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gimmer Besvaret December 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Jeg kan jo godt komme på controlleren i IHC administrator via Lan?bare ikke IHC Visual Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Det lyder meget underligt... Jeg synes du skal ringe til LK Kundeservice på tlf: 44 20 72 00 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gimmer Besvaret December 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 tror jeg prøver at opdatere firmware først!nogen ide om hvor jeg får fat i firmware oploader til den nyeste Visual 2.60?tak for de hurtige svar.Vh Gimmer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Gimmer skrev:tror jeg prøver at opdatere firmware først!nogen ide om hvor jeg får fat i firmware oploader til den nyeste Visual 2.60?tak for de hurtige svar.Vh GimmerInstaller Visual 2.6, så følger den med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gimmer Besvaret December 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Ja det gør den ogsa.Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Gimmer
hej har software version 2,4 i min controller og IHC Visual 2.6 på min pc?kan ikke komme på den via Lan?kan de ikke snakke sammen eller Hva?Hjælp!Gimmer
Link til kommentar
Del på andre sites
13 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts