Szafranski Skrevet February 23, 2018 Rapporter Share Skrevet February 23, 2018 Volume virker ikke korrekt når 2 Play 1 kører i stereo. Det er kun den ene højtaler der reguleres Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 24, 2018 Rapporter Share Besvaret February 24, 2018 19 timer siden, Szafranski skrev: Volume virker ikke korrekt når 2 Play 1 kører i stereo. Det er kun den ene højtaler der reguleres Jeg kan ikke lige genskabe det da jeg ikke har dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret February 24, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 24, 2018 19 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Jeg kan ikke lige genskabe det da jeg ikke har dem. Når du har to Play 1, så kan du par danne dem, så de spiller stereo. Men IhcCaptain ser dem som 2 enkelte højtalere. Så tror problemet kan løses ved, at der kan laves 2 regler på samme tryk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 25, 2018 Rapporter Share Besvaret February 25, 2018 20 timer siden, Szafranski skrev: Når du har to Play 1, så kan du par danne dem, så de spiller stereo. Men IhcCaptain ser dem som 2 enkelte højtalere. Så tror problemet kan løses ved, at der kan laves 2 regler på samme tryk. Det optimale var nok at Ihccaptain så dem som en enhed men netop volume har jeg lavet som individuelt altid pga man måske godt vil justere lydstyrken i et rum selvom de er grupperet sammen. Så jeg skal se hvordan det fungerer / kan ses at højtalere er sat sammen som stereo. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts