eckhardt Skrevet February 20, 2018 Rapporter Share Skrevet February 20, 2018 hej jeg kan ikke få kontakt eller adgang til min controller det er en 6.2v på sidste nye firmware LK IHC Visual siger " LK IHC controller ikke fundet, men <192.168.15.443> svare på ping" LK IHC Administrator siger "adgang nægtet for brugeren eckhardt med 192.168.15.8:443" http virker fint så jeg kan hente de java filer der kan hentes der.. det sjove er så at IHC captain fint snakker med controlleren og ja ip adresse, porte, brugernavn og password passer.. jeg kan dog ikke huske hvad admin password er da det aldrig er noget jeg bruger.. er der nogen der har nogen ideer ? er prøvet at blive genstartet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 20, 2018 Rapporter Share Besvaret February 20, 2018 Søg efter tråden java problemer igen igen igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 eckhardt Besvaret February 21, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 21, 2018 har nu prøvet at slukke for maskinen med ihc captain det gave desværre heller ikke noget.. når jeg kommer hjem igen prøver jeg at genstarte controller og se om jeg kan få forbindelse via usb måske jeg skal flashe min firmware igen.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 eckhardt Besvaret February 21, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 21, 2018 jeg kan kan via firmwareloader godt få fat i controlleren se billede : https://imgur.com/VPDXonN men alt andet fejler både via usb eller ip også efter at have loadet samme firmware ind igen hvad gør jeg ? https://imgur.com/bu6iiUf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tonny Nymann Besvaret February 21, 2018 Rapporter Share Besvaret February 21, 2018 Hej Du kan også prøve, at søge den på følgende IP mens du har usb kabel i. IP:10.18.93.2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 eckhardt Besvaret February 21, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 21, 2018 Prøver jeg i morgen men hvad har den op med noget at gøre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 eckhardt Besvaret February 22, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 22, 2018 så det ip 10.18.93.2 også prøvet får de samme fejl Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 22, 2018 Rapporter Share Besvaret February 22, 2018 Har du prøvet alle hints i java tråden ? evt afinstallere java og Visual, og geninstallere. Det er ofte pga mismatch mellem Visual version og den firmware der ligger i controlleren. hvad med at tilgå controllereforsiden direkte i browseren kan du det ? og når du så forsøger at benytte f.eks. Serviceview ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret February 22, 2018 Rapporter Share Besvaret February 22, 2018 Hvad med LK´s javastarter program (eller hva den nu hedder) ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 eckhardt Besvaret February 22, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 22, 2018 jeg kan fint få adgang til controlleren via browser og javastarter og derved hente de små java programmer ned. det ser slet ikke ud til at være noget med java der driller og dog begyndt at tror min controller står og genstarter af sig selv.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret February 22, 2018 Rapporter Share Besvaret February 22, 2018 Prøv at sæt USB kabel i. Fjern spændingen fra controlleren og sæt den til igen. Kan du så få forbindelse? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 eckhardt Besvaret February 22, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 22, 2018 usb er også prøvet det er kun firmwareloader der kan få forbindelse til controlleren.. begynder at tror den er defekt.. er der nogen der har en ide om hvordan man nulstiller den ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret February 22, 2018 Rapporter Share Besvaret February 22, 2018 3 timer siden, eckhardt skrev: usb er også prøvet det er kun firmwareloader der kan få forbindelse til controlleren.. begynder at tror den er defekt.. Ja, men også sådan som jeg beskrev med at slukke for controlleren og tænde den mens USB kablet er i ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 23, 2018 Rapporter Share Besvaret February 23, 2018 Ok alt virker sådan set, det er bare Visual der ikke kan få forbindelse. hvilken Visual version bruger du ? har du prøvet at afinstallere og geninstallere Visual ? prøv evt at ligge ny/anden firmware på. Firmware og Visual version SKAL passe sammen, eller virker det ikke. Der findes i øvrigt reset firmware i download sektionen her på sitet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
eckhardt
hej jeg kan ikke få kontakt eller adgang til min controller det er en 6.2v på sidste nye firmware
LK IHC Visual siger " LK IHC controller ikke fundet, men <192.168.15.443> svare på ping"
LK IHC Administrator siger "adgang nægtet for brugeren eckhardt med 192.168.15.8:443"
http virker fint så jeg kan hente de java filer der kan hentes der..
det sjove er så at IHC captain fint snakker med controlleren
og ja ip adresse, porte, brugernavn og password passer..
jeg kan dog ikke huske hvad admin password er da det aldrig er noget jeg bruger..
er der nogen der har nogen ideer ? er prøvet at blive genstartet
Link til kommentar
Del på andre sites
13 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts