ChrisR Skrevet February 19, 2018 Rapporter Share Skrevet February 19, 2018 Hej Efter en del hjælp fra forummet her, har jeg endelig fået kontakt til min gamle TermIHC controller fra 1998. Jeg har fået udskrevet en kodeliste. Dette er det eneste dokumentation jeg har på huset. Det vil sige jeg har ikke nogle tegninger over hvilke input og output der er rundt om i huset. Jeg har fået doneret en helt ny Visual 2 HW 6.2, som jeg selvfølgelig gerne vil installere så vi kan få noget glæde ud af vores IHC system. Nu kommer spørgsmålet: Hvordan finder jeg ud af hvilke tryk der har hvilke input numre osv? Mvh Chris Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Søren Pallesen Besvaret February 19, 2018 Rapporter Share Besvaret February 19, 2018 Hej Chris Brug funktionen "vis ind og udgange" i term ihc, man skal være to personer en til at trykke på trykene og en til at se på skærmen hvilket indgangsnr. der kommer frem og notere det ned. Man kan samtidig se på skærmen hvilke udgange bliver aktive når man trykker. Det er også muligt med en anden funktion at tænde og slukke udgangene. Det er så blot at oversætte de gamle nr. til de nye. Mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ChrisR
Hej
Efter en del hjælp fra forummet her, har jeg endelig fået kontakt til min gamle TermIHC controller fra 1998.
Jeg har fået udskrevet en kodeliste. Dette er det eneste dokumentation jeg har på huset.
Det vil sige jeg har ikke nogle tegninger over hvilke input og output der er rundt om i huset.
Jeg har fået doneret en helt ny Visual 2 HW 6.2, som jeg selvfølgelig gerne vil installere så vi kan få noget glæde ud af vores IHC system.
Nu kommer spørgsmålet:
Hvordan finder jeg ud af hvilke tryk der har hvilke input numre osv?
Mvh
Chris
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts