Carsten Christensen1354922232 Skrevet December 13, 2008 Rapporter Share Skrevet December 13, 2008 Er der evt andre steder man kan hente IHC Control Visual - version 2.60, har lagt firmware på controller, men mangler Visual til min PC.mvh. carsten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thorbjørn skelboe Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Linket i denne tråd virker fint ved mig --> http://www.ihc-user.dk/component/option,com_kunena/Itemid,34/func,view/id,5207/catid,7/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Carsten Christensen1354922232 Besvaret December 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Tak...ja det er jo lige med at se sig for Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Der kan findes flere versioner på LK's ftp-server, men jeg må jo nok ikke oplyse adresse, brugernavn og adgangskode..Men kan da hente dem en dag, og lægge dem ud et sted hvor de nemt kan hentes Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 hvorfor skulle du ikke måtte det? Man kan bare ringe til lk og få det... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Det kunne jo være de ville styre det lidt, ellers havde de vel ikke sat login på det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Carsten Christensen1354922232
Er der evt andre steder man kan hente IHC Control Visual - version 2.60, har lagt firmware på controller, men mangler Visual til min PC.mvh. carsten
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts