Hop til indhold
  • 0

Code 1200 på min tlf + ipad

Russeren
 Share

Spørgsmål

Hejsa.

Tak for medlemskab.

Jeg har et lille spørgsmål som i måske kan hjælpe mig med.

Både min Ipad og tlf. giver mig en fejlkode 1200 når jeg forsøger at åbne mit projekt på tlf/ipad.

Den skriver:

an ssl erro has occurred and a secure connection to the server cannot be made. Code:-1200??

Jeg har opdateret mit firmware i min controller, jeg køre den gamle model fra 2006-2011, jeg forstår bare ikke hvad der menes på LK hjemmeside? 

på LK´s hjemmeside finder jeg dette:

Vigtig information vedr. iOS 11 og LK IHC®

I forbindelse med at Apple lancerer iOS 11 tirsdag den 19.09.2017, skal du være opmærksom på at Apple har hævet deres krav til sikker forbindelse. Dette kan resultere i at din app ikke vil forbinde med din IHC Controller, efter at du har opdateret dine enheder med iOS11.

Løsning:

For at genskabe sikker forbindelse imellem app ( IHC Remote / IHC Tablet ) og IHC Controller kræves det at IHC Controllerens firmware opdateres til seneste version.
IHC Controller type samt seneste firmware versioner:

Supporterer iOS 11
IHC Visual 3 controller ( 2017 - )
Firmware version 03.03.05

IHC Visual 2, 6.2 controller ( 2012 – 2017 )
Firmware version 2.8.4

Supporterer IKKE iOS 11
IHC Visual 2, 6.1 controller ( 2006 – 2011 )
Hardwaren supporterer ikke de nye krav til sikker forbindelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Prøv at kigge i denne post >>> LINK <<<

Der er en løsning med en nyere firmware, som skal indlæses med en ældre firmwareloader, for at få din controller til at fungere med iOS 11.

Som du kan se i det link du har fundet på LK´s hjemmeside, skriver de at en HW6.1 controller som du har, ikke længere kan bruges med apps i iOS 11, men det kan altså lade sig gøre, som du kan læse om i den anden post... Alternativet er en ny/nyere controller, hvis du vil benytte LK´s apps.

Link til kommentar
Del på andre sites