Jeg har et lille spørgsmål som i måske kan hjælpe mig med.
Både min Ipad og tlf. giver mig en fejlkode 1200 når jeg forsøger at åbne mit projekt på tlf/ipad.
Den skriver:
an ssl erro has occurred and a secure connection to the server cannot be made. Code:-1200??
Jeg har opdateret mit firmware i min controller, jeg køre den gamle model fra 2006-2011, jeg forstår bare ikke hvad der menes på LK hjemmeside?
på LK´s hjemmeside finder jeg dette:
Vigtig information vedr. iOS 11 og LK IHC®
I forbindelse med at Apple lancerer iOS 11 tirsdag den 19.09.2017, skal du være opmærksom på at Apple har hævet deres krav til sikker forbindelse. Dette kan resultere i at din app ikke vil forbinde med din IHC Controller, efter at du har opdateret dine enheder med iOS11.
Løsning:
For at genskabe sikker forbindelse imellem app ( IHC Remote / IHC Tablet ) og IHC Controller kræves det at IHC Controllerens firmware opdateres til seneste version.
IHC Controller type samt seneste firmware versioner:
Spørgsmål
Russeren
Hejsa.
Tak for medlemskab.
Jeg har et lille spørgsmål som i måske kan hjælpe mig med.
Både min Ipad og tlf. giver mig en fejlkode 1200 når jeg forsøger at åbne mit projekt på tlf/ipad.
Den skriver:
an ssl erro has occurred and a secure connection to the server cannot be made. Code:-1200??
Jeg har opdateret mit firmware i min controller, jeg køre den gamle model fra 2006-2011, jeg forstår bare ikke hvad der menes på LK hjemmeside?
på LK´s hjemmeside finder jeg dette:
Vigtig information vedr. iOS 11 og LK IHC®
I forbindelse med at Apple lancerer iOS 11 tirsdag den 19.09.2017, skal du være opmærksom på at Apple har hævet deres krav til sikker forbindelse. Dette kan resultere i at din app ikke vil forbinde med din IHC Controller, efter at du har opdateret dine enheder med iOS11.
Løsning:
For at genskabe sikker forbindelse imellem app ( IHC Remote / IHC Tablet ) og IHC Controller kræves det at IHC Controllerens firmware opdateres til seneste version.
IHC Controller type samt seneste firmware versioner:
Supporterer iOS 11
IHC Visual 3 controller ( 2017 - )
Firmware version 03.03.05
IHC Visual 2, 6.2 controller ( 2012 – 2017 )
Firmware version 2.8.4
Supporterer IKKE iOS 11
IHC Visual 2, 6.1 controller ( 2006 – 2011 )
Hardwaren supporterer ikke de nye krav til sikker forbindelse.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts