NFR Skrevet February 12, 2018 Rapporter Share Skrevet February 12, 2018 Hej jeg har en ny IHC controller 3. Men den vil accepterer SD kortet. Nogen forslag? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 12, 2018 Rapporter Share Besvaret February 12, 2018 1 time siden, NFR skrev: Hej jeg har en ny IHC controller 3. Men den vil accepterer SD kortet. Nogen forslag? LK har leveret nogle SD-kort med fejl på. Det kan være at det er et af dem du har fået. Ring til dem i morgen så ombytter de det defekte kort. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret February 13, 2018 Rapporter Share Besvaret February 13, 2018 10 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: LK har leveret nogle SD-kort med fejl på. Det kan være at det er et af dem du har fået. Ring til dem i morgen så ombytter de det defekte kort. Er det ikke bare et helt alm standard SD kort - så man selv kan prøve med et andet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 13, 2018 Rapporter Share Besvaret February 13, 2018 34 minutter siden, Peter Holm Larsen skrev: Er det ikke bare et helt alm standard SD kort - så man selv kan prøve med et andet? Jo fat 16 formateret som jeg husker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret February 13, 2018 Rapporter Share Besvaret February 13, 2018 10 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Jo fat 16 formateret som jeg husker. Er sd kort standard formateret således eller hvordan gør man det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 13, 2018 Rapporter Share Besvaret February 13, 2018 Ja Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 NFR Besvaret February 14, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 14, 2018 Er der nogen grænse for hvor stort kortet kan være? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
NFR
Hej
jeg har en ny IHC controller 3. Men den vil accepterer SD kortet.
Nogen forslag?
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts