Nicolas Søgaard Skrevet February 7, 2018 Rapporter Share Skrevet February 7, 2018 Jeg har et SMS modem liggende, aldrig brugt og jeg får dgu ikke sat det op. Kassen er desværre ikke eksisterende længere, men modem er helt byt og har aldrig været monteret. Tænker en pris på 1.500,- kan eventuelt sendes, ellers afhentning i hillerød Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Gundertofte Besvaret February 8, 2018 Rapporter Share Besvaret February 8, 2018 Hej Det vil jeg da gerne købe, det skal sendes til Odense Mvh. Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret February 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2018 Hej henrik smid mig en privat besked med en adresse, så kvittere jeg med et telefonnummer du kan mobilepaye til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Gundertofte Besvaret February 8, 2018 Rapporter Share Besvaret February 8, 2018 Har sendt dig en pb med telefonnr. & email adr også Mvh. Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret February 9, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2018 Solgt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts