Brian Hartung Besvaret February 18, 2018 Rapporter Share Besvaret February 18, 2018 Fandt I 2 nogen sinde ud af hvad eller om der var et problem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret February 18, 2018 Rapporter Share Besvaret February 18, 2018 Nu for jeg har været rimelig optaget med andet, Mikkel har haft ferie osv osv.. Men regner med vi måske kan finde tid i løbet af ugen. Brian Hartung 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Hartung Besvaret February 20, 2018 Rapporter Share Besvaret February 20, 2018 Hvis jeg begynder at lave en masse HUE opsætning i min RB nu, og der så kommer en ny version - er det så forfra med opsætningen eller kan det gemmes? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 20, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 20, 2018 1 time siden, Brian Hartung skrev: Hvis jeg begynder at lave en masse HUE opsætning i min RB nu, og der så kommer en ny version - er det så forfra med opsætningen eller kan det gemmes? Så kan du bare lave en backup og hvis den henter den nye version så sletter den ikke noget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Hartung Besvaret February 20, 2018 Rapporter Share Besvaret February 20, 2018 4 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Så kan du bare lave en backup og hvis den henter den nye version så sletter den ikke noget Ok, jeg kan ikke umildbart finde noget på http://jemi.dk/ihc/ vedr. backup, men det kan være at det giver sig selv når jeg logger ind på RB. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret February 20, 2018 Rapporter Share Besvaret February 20, 2018 36 minutter siden, Brian Hartung skrev: Ok, jeg kan ikke umildbart finde noget på http://jemi.dk/ihc/ vedr. backup, men det kan være at det giver sig selv når jeg logger ind på RB. :-) Det ligger inde i IHC Captain. Der kan du lave en backup, som du efterfølgende kan læse ind i den nye version. Jeg har selv lige været igennem det for et par uger siden, da jeg installerede Mikkels nye version. Og det funger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
LTJ Besvaret March 27, 2018 Rapporter Share Besvaret March 27, 2018 Så er jeg kommet igang med Captain, og en ny verden har åbnet sig. Det virker som et rigtig godt program, der er forholdsvist nemt at gå til. Jeg har været væk fra programmeringen det sidste års tid, men husker at der på et tidspunkt var en tråd med forskellige udnyttelser af captainens muligheder. Kan i hjælpe med dette? Inspitration er altid godt. Især husker jeg, at der var snak om overvågning af WIFI, således når børnenes telefoner gik på WIFI i hjemmet, blev der sendt besked om, at de var hjemme. Husker jeg forkert eller har dette været oppe tidligere? og er det overhovedet en mulighed? Flot arbejde med IHC CAPTAIN!!!!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 31, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2018 På 18/2/2018 at 23:56 , Brian Hartung skrev: Fandt I 2 nogen sinde ud af hvad eller om der var et problem? Nej ikke endeligt - jeg tester videre hos mig endnu men kan ikke genskabe det 100% Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret April 4, 2018 Rapporter Share Besvaret April 4, 2018 Arbejde og nogle uger til Indien fik lige sat en bremseklods i. Men nu sker der noget.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts