Er i gang med at programmere min ny installation op, som er med Visual 3 controller og en del Ø80 dimmer udtag. Der er fint signal og det hele men det lever TOTAL deres eget liv !
Nogle gange kan man aktivere dem - andre gange ikke - andre gange hvor de reagere 5 sekunder senere !
De er alle programmeret op med 1.2.05 blokken og uden PIR, nat, skumring mm pt. Ren touch tryk !
Spørgsmål
Coralreef
Hejsa
Er i gang med at programmere min ny installation op, som er med Visual 3 controller og en del Ø80 dimmer udtag. Der er fint signal og det hele men det lever TOTAL deres eget liv !
Nogle gange kan man aktivere dem - andre gange ikke - andre gange hvor de reagere 5 sekunder senere !
De er alle programmeret op med 1.2.05 blokken og uden PIR, nat, skumring mm pt. Ren touch tryk !
Nogen gode bud ?
Link til kommentar
Del på andre sites
Top Posters For This Question
38
13
19
36
Popular Days
Jan 30
18
Jan 11
17
Mar 11
14
Jan 9
12
Top Posters For This Question
Coralreef 38 posts
Lars1 13 posts
Szafranski 19 posts
Kandersen 36 posts
Popular Days
Jan 30 2018
18 posts
Jan 11 2019
17 posts
Mar 11 2018
14 posts
Jan 9 2019
12 posts
Popular Posts
Coralreef
Jeg er selv elektriker... og installatør... og stærkstrømsingeniør Så det må de da meget gerne sige, og så kan vi tale videre !!!
Coralreef
For det første er de trådløse dimmere i min verden det eneste alternativ produktmæssigt, ift. programmuligheder, LED mm. Dernæst - det er år 2018 !!! Trådløs teknologi er ikke state of the art, o
Coralreef
Flere dimmere er monteret 50cm fra antennen, og de låser lystigt som alle andre. Jeg bor selv i 8763 så det kunne da godt komme på tale en dag. Men hvorfor skulle støj på dette bånd få controller
Posted Images
154 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts