Christian Bille Skrevet January 28, 2018 Rapporter Share Skrevet January 28, 2018 Hej forum nogen der har erfaring med at, åbne selve controller kassen? Jeg har mistanke om dårlige eller løse lodninger på RF-delen, da jeg ikke kan linke et trydløst tryk til controlleren. har prøvet både med og uden antenne, for at udelukke antenne problemer. Det er en version2 hw 6.1 Og det ser ud som følgende inde i Admin delen: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 28, 2018 Rapporter Share Besvaret January 28, 2018 Det er rimelig nemt. der var et par andre indlæg for ikke så længe siden med billeder. Det var vist noget med opdatering af firmware til 2.8 som jo ellers ikke skulle kunne lade sig gøre jvfr. LK. Nå men løsn de små clips på bagsiden og skub frontrammen af. Så skulle man kunne komme til indmaden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret January 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 28, 2018 Hvad hedder dette indlæg med billeder? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kimje Besvaret January 28, 2018 Rapporter Share Besvaret January 28, 2018 Jeg havde lign. problem med at linke min Wireless nøglering. Uanset hvad jeg trykkede på blinkede lysdioden i trykket og controlleren blev ved med at søge. Jeg skiftede batteriet i nøgleringen siden har den virket. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 28, 2018 Rapporter Share Besvaret January 28, 2018 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret January 28, 2018 Rapporter Share Besvaret January 28, 2018 Hej Christian. Hvis det viser sig, at din controller hw 6.1 er defekt, kan du købe en tilsvarende af mig for kr. 800. Den er brugt men ok. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Bille
Hej forum
nogen der har erfaring med at, åbne selve controller kassen?
Jeg har mistanke om dårlige eller løse lodninger på RF-delen, da jeg ikke kan linke et trydløst tryk til controlleren.
har prøvet både med og uden antenne, for at udelukke antenne problemer.
Det er en version2 hw 6.1
Og det ser ud som følgende inde i Admin delen:
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts