Brian Hartung Skrevet January 25, 2018 Rapporter Share Skrevet January 25, 2018 Mine garageporte har indbygget Homelink. Det er yderst begrænset hvad jeg kan finde om det på nettet, i hver tilfælde på danske hjemmesider. Nogen her der kender til HomeLink og ved om det kan linkes med IHC? /Brian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret January 25, 2018 Rapporter Share Besvaret January 25, 2018 40 minutter siden, Brian Hartung skrev: Mine garageporte har indbygget Homelink. Det er yderst begrænset hvad jeg kan finde om det på nettet, i hver tilfælde på danske hjemmesider. Nogen her der kender til HomeLink og ved om det kan linkes med IHC? /Brian Det findes vist en api til det. Men så skal du selv rode med noget openhab eller lign. Du kan evt. lave en forespørgsel til Mikkel (IHC Captain) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret January 25, 2018 Rapporter Share Besvaret January 25, 2018 Har du lidt mere information på det? https://en.wikipedia.org/wiki/HomeLink_Wireless_Control_System Det lyder som X10 - men jeg sætter 100 kr. på det er nemmere at lave det med et kabel og et relæ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Brian Hartung
Mine garageporte har indbygget Homelink.
Det er yderst begrænset hvad jeg kan finde om det på nettet, i hver tilfælde på danske hjemmesider.
Nogen her der kender til HomeLink og ved om det kan linkes med IHC?
/Brian
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts