Jesper Thalund Skrevet October 17, 2007 Rapporter Share Skrevet October 17, 2007 Min svoger har lige bygget nyt hus med en IHC styring, jeg så så at der sidder en controler af typen 120B1202, mit spørgsmål er så om det ikke er engammeldags controler og burde han ikke forlange at få den udskiftet til en af de nye typer??MvhJat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret October 17, 2007 Rapporter Share Besvaret October 17, 2007 Jeg vil mene at den installatør skal til at ha' tømt sit lager for IHC-controllere, der kom en nyere version i maj 2006, så hvis den lige er blevet installeret, vil jeg nok brokke mig lidt.../Jakob Bruun Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret October 17, 2007 Rapporter Share Besvaret October 17, 2007 der er den tidligere version af visual. (1.32), hvor den nye er ver.2.begge fåes endnu, men på sigt bliver 1.32, en reservedel..så los lige den installatør og få en nyere monteret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBISystem.dk Besvaret October 19, 2007 Rapporter Share Besvaret October 19, 2007 Hej ThomasDet er ikke helt rigtigt;) Version 1,32 har været udgået af produktion i snart 8 mrd, da den ikke overholder ROhs godkendelsen.Så de 100 stk, der ligger på sikkerhedslager hos LK er de sidste.Han skal da være glad for at det var 1,32 der var i huset.Jeg har lige været på en rimlig stor installation, der var lavet som TermIHC for 3 mrd. siden af en anden installatør - snak om at have varen længe på lager, da den har været udgået siden 2004Men kunden havde bedt om at få IHC og det havde han fået:P Jeg måtte så opgradere ham til V2, så han kunne lege med installation selv.Med venlig hilsenAllan Gøndahl Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBISystem.dk Besvaret October 19, 2007 Rapporter Share Besvaret October 19, 2007 Hej ThomasDet er ikke helt rigtigt;) Version 1,32 har været udgået af produktion i snart 8 mrd, da den ikke overholder ROhs godkendelsen.Så de 100 stk, der ligger på sikkerhedslager hos LK er de sidste.Han skal da være glad for at det var 1,32 der var i huset.Jeg har lige været på en rimlig stor installation, der var lavet som TermIHC for 3 mrd. siden af en anden installatør - snak om at have varen længe på lager, da den har været udgået siden 2004Men kunden havde bedt om at få IHC og det havde han fået:P Jeg måtte så opgradere ham til V2, så han kunne lege med installation selv.Med venlig hilsenAllan Gøndahl Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret October 21, 2007 Rapporter Share Besvaret October 21, 2007 min grossit har 168 på lager lige pt.og LK´s katalog er den i som reservedel.så er det vel ok at kalde den en resevedel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBISystem.dk Besvaret October 23, 2007 Rapporter Share Besvaret October 23, 2007 Du har ret, dog er jeg overrasket over at din grossist vælger at have 168 på lager, når det er en \"udgået\" vare......Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulent Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Thalund
Min svoger har lige bygget nyt hus med en IHC styring, jeg så så at der sidder en controler af typen 120B1202, mit spørgsmål er så om det ikke er engammeldags controler og burde han ikke forlange at få den udskiftet til en af de nye typer??MvhJat
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts