Huusom Skrevet January 21, 2018 Rapporter Share Skrevet January 21, 2018 Hej Jeg skal købe en Visual Controller for første gang... og jeg er i tvivl om forskellen på en IHC Controller Visual med og uden viewer? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret January 21, 2018 Rapporter Share Besvaret January 21, 2018 Hvis du skal købe ny, version 3, så kan den kun fås med viewer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Huusom Besvaret January 21, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 21, 2018 Jeg skal købe en version 2 via DBA. Men hvad er forskellen på en med viewer og en uden? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 22, 2018 Rapporter Share Besvaret January 22, 2018 Viewer delen giver mulighed og understøttelse for betjening via Internet. Det har den uden i princippet ikke. Men idag er det faktisk muligt via 3.part software som IHC Captain at betjene den alligevel. Ligeså med LK' engne app's dem kan du også få til at styre en installation på en gammel hw6.1 controller (også uden viewer) såfremt du ikke benytter ios10 på din device. Har du kun iPhone/iPad der er opgraderet, så forvent ikke du kan betjene controlleren remote via app. Vil dog virke lokalt fra en PC, men meget begrænset. Bemærk dog at det er en noget gammel controller type som har være udgået af handel i ca. 10 år. Derfor kan den godt virke, men kun på de premisser den var tiltænkt. Og det er ikke de forhold den leger under idag, så..... Ikke ligefrem det mest oplagte valg. Bedste brugte køb er nok en hw 6.2 Huusom 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Huusom Besvaret January 23, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 23, 2018 Tusinde tak for info. Jeg vidste ikke hvad hw 6.1 og hw 6.2 betød, men det hjalp med ovenstående forklaring. jeg troede man kunne opdatere fra version 6.1 til 6.2 vha. Firmware opdatering... men det er selvfølgelig indmaden der er tale om. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Huusom
Hej
Jeg skal købe en Visual Controller for første gang... og jeg er i tvivl om forskellen på en IHC Controller Visual med og uden viewer?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts