latter Skrevet January 20, 2018 Rapporter Share Skrevet January 20, 2018 Hej nu har jeg fået installeret IHC captain, men når jeg er logget ind så går der ca. 30 sekunder så for jeg følgende fejlmelding: Dit login er udløbet pga. token fejl ved websocket er der nogen der kan hjælpe med denne fejl Hilsen Kristian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret January 20, 2018 Rapporter Share Besvaret January 20, 2018 Har du den nye controller? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
latter Besvaret January 23, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 23, 2018 Jeg køre med Hw 6.2. men jeg fjernede flueben ved sonos og heos under moduler. derefter har jeg ikke haft nogen fejlmeldinger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 28, 2018 Rapporter Share Besvaret January 28, 2018 Mærkeligt. Jeg kan ikke lige genskabe det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts