Rasmus Agdestein Skrevet December 11, 2008 Rapporter Share Skrevet December 11, 2008 Hej da min controller er gået ned pga ny firmware har jeg brug for at omprogrammere nogle af mine wireless tryk, dæmpere mm.Jeg kan bare ikke huske hvordan man resetter dem ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jesper1354922212 Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98530_03.pdfFremgangs måden ses på denne side! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Agdestein Besvaret December 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 hehe ok, det var bedre.Det stod ikke på vejledningen for kombirelæ, det var der jeg kiggede...Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Rasmus Agdestein
Hej da min controller er gået ned pga ny firmware har jeg brug for at omprogrammere nogle af mine wireless tryk, dæmpere mm.Jeg kan bare ikke huske hvordan man resetter dem ...
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts