Lars1 Skrevet January 15, 2018 Rapporter Share Skrevet January 15, 2018 Genbyg.dk har fra tid til anden nogle interessante ting. Pt. har de f.eks. nogle IHC komponenter som jeg aldrig har set før. Nogle af dem er fra Holland, men andre ved jeg ikke hvor har været markedsført. Prøv at tage et kig her. https://www.genbyg.dk/soeg/?gallery=1&search_string_home=ihc# Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 15, 2018 Rapporter Share Besvaret January 15, 2018 En masse gammelt lort. Modems til TermIHC, timecontrol til TermIHC osv. Men ja, der er også noget jeg ikke har set før. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 15, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 15, 2018 De havde for nogle mdr. siden et sprit nyt 24/3 input modul til 200 kr. Denne gang skulle jeg dog kun bruge et PFI relæ, men faldt så lige over IHC komponenterne som jeg ikke havde set før. Synes bare i skulle have linket. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret January 15, 2018 Rapporter Share Besvaret January 15, 2018 Kunne godt bruge et 8/400 output modul Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts