Kim9 Skrevet January 14, 2018 Rapporter Share Skrevet January 14, 2018 Hej, er der nogen af jer som selv kan fejlfinde og evt. rydde op i en dårlig IHC implementering - eller kan nogen anbefale en ekspert til opgaven? mit hus har en 5 år gammel implementering som altid har haltet. lad høre. På forhånd tak. kim Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 14, 2018 Rapporter Share Besvaret January 14, 2018 Hej Kim - og velkommen til IHC-uset.dk. Vi er flere "eksperter" herinde som kan hjælpe på den ene eller anden måde. Er det en elektriker/installatør der fysisk skal koble rundt i tingene skal du nok lige nævne hvor i landet. Er det "kun" IHC programmering kan vi klare det remote hvis du oplader dit program/projekt, samt fortæller lidt om hvad der er galt og hvad det er du ønsker (lavet om). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Stochholm Besvaret January 21, 2018 Rapporter Share Besvaret January 21, 2018 Hej Kim9. Jeg er elektriker og arbejder for det meste med IHC. Hvori består dine problemer og er det noget jeg skal ordne for dig?? Skriv til michael.stochholm@gmail.com Venligst Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kim9 Besvaret February 2, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 2, 2018 Hej Lars og Michael, Tak for jeres svar. Typehus firmaet som byggede mit hus har netop sat en ny elektriker på at fejlfinde på mit IHC system. Det får lige en chance til først. Jeg vil derefter vende tilbage for råd/hjælp til de yderligere ting jeg gerne vil have IHC systemet til at omfatte. mvh. -Kim Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kim9
Hej,
er der nogen af jer som selv kan fejlfinde og evt. rydde op i en dårlig IHC implementering - eller kan nogen anbefale en ekspert til opgaven?
mit hus har en 5 år gammel implementering som altid har haltet.
lad høre. På forhånd tak.
kim
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts