ulrik k Skrevet January 13, 2018 Rapporter Share Skrevet January 13, 2018 Hej jeg kan ikke finde en funktion som starter alle en sonoser på engang med en favorit-radio station... Måske den ikke er der? Ellers kan jeg ikke se den:-) Tak for et mega godt setup med ihc/sonos/iphone Mvh ulrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret January 13, 2018 Rapporter Share Besvaret January 13, 2018 30 minutter siden, ulrik k skrev: Hej jeg kan ikke finde en funktion som starter alle en sonoser på engang med en favorit-radio station... Måske den ikke er der? Ellers kan jeg ikke se den:-) Tak for et mega godt setup med ihc/sonos/iphone Mvh ulrik På IHC Captain eller IHC-Bridge? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ulrik k Besvaret January 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 13, 2018 4 timer siden, K. "Szafranski" Nielsen skrev: På IHC Captain eller IHC-Bridge? ihc bridge:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret January 14, 2018 Rapporter Share Besvaret January 14, 2018 7 timer siden, ulrik k skrev: ihc bridge:-) Uhh. Så kan jeg desværre ikke være så behjælpelig, fik aldrig set på Sonos, da jeg afprøvede IHC-Bridge. På forsiden stod der bare at emnet var oprettet under "Generelt" :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret January 30, 2018 Rapporter Share Besvaret January 30, 2018 On 13/1/2018 at 12:53 PM, ulrik k said: Hej jeg kan ikke finde en funktion som starter alle en sonoser på engang med en favorit-radio station... Måske den ikke er der? Ellers kan jeg ikke se den:-) Tak for et mega godt setup med ihc/sonos/iphone Mvh ulrik Hej Ulrik Den funktion har jeg ikke implementeret, skal nok sætte den på listen. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts