ulrik k Skrevet January 9, 2018 Rapporter Share Skrevet January 9, 2018 Hej jeg har lavet en funktion at systemuret ( på ihc) kan sætte ved hjælp af en indgang. Fx kl 12.00 hver dag. Men noget går galt. den stopper program kørelsen Og går i sort... Hvad kan det være...? Mvh ulrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 9, 2018 Rapporter Share Besvaret January 9, 2018 24 minutter siden, ulrik k skrev: Hej jeg har lavet en funktion at systemuret ( på ihc) kan sætte ved hjælp af en indgang. Fx kl 12.00 hver dag. Men noget går galt. den stopper program kørelsen Og går i sort... Hvad kan det være...? Mvh ulrik Hvordan har du lavet det? Hvis controlleren ikke forventer input den vej ind kan det være svaret. Hvad skal det bruges til? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ulrik k Besvaret January 11, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 11, 2018 Jeg har et dcf 77 ur, som sætte en indgang, som så sætte kl til 12.00 hver dag. Indgangen sætter system uret til kl 12.00 Jeg har ikke internet på netværket hvor den er... men den går død når jeg gør det... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 11, 2018 Rapporter Share Besvaret January 11, 2018 Vedhæft dit program så kan vi (måske) se hvad det er der går galt. det burde være ligetil at lave en FB der sætter systemtiden ved en hændelse (input->ON) måske det er fordi det ikke er en puls men et fast ON så den hele tiden "resetter" tiden. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts