Jakob Barfod Skrevet December 10, 2008 Rapporter Share Skrevet December 10, 2008 LK har angiveligt i dag frigivet både[ul][li]IHC Control Visual version 2.6.65 fuld version (versionen fra 16/12-2008)[/li][li]IHC Firmware version 2.6.122[/li][/ul]-- Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Min controller der hjemme, virker også uden problemer...Kan virkelig ikke se hvad der går galt... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 osterballe skrev:Jeg kan ikke genkende nogle af de problemer i du har men på den anden side har jeg ikke haft andet en problemer med den gamle firmware.2.6 har gjordt min controller mere stabil og fået min el-målerblok til at fungere. Jeg håber at du får styr på det inden din kunde kommer efter dig.Hilsen JensOff topic, den der el-måler blok er det en du vil dele med os andre? :cheer: :cheer: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Østerballe Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Jeg har lige uploaded den under funktionsblokke så der går lige lidt tid før den er synlig.OBS: vær opmæksom at den kun fungere i ver. 2.6Hilsen Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 osterballe skrev:Jeg har lige uploaded den under funktionsblokke så der går lige lidt tid før den er synlig.OBS: vær opmæksom at den kun fungere i ver. 2.6Hilsen Jenshej jens.jeg har godkendt den nu.har dog ikke selv afprøvet den, gkn76 har lidt at lave på den del endnu..men nu kan alle andre med firmware 2.60. teste løs. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Fair nok... Løsningen var at uploade et tomt projekt, INDEN man firmware opdaterer, og derefter uploader man projektet igen :)Så nu er alle 10 opdateret...Men er dog stadig lidt irriteret over at man skal ind på controllerens forside, for at finde diverse programmer... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Jakob Bruun skrev:Men er dog stadig lidt irriteret over at man skal ind på controllerens forside, for at finde diverse programmer...Hvad mener du med det? Controllerens forside? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 http://usb/ eller http://ip_adressen_til_controlleren/Den forside Ved ikke lige hvad vi ellers skal kalde den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Tak - dér står jo også "LK IHC controller forside" på fanebladet - lad os bare kalde den "forsiden". Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Så mangler jeg bare et svar fra LK som fortæller mig hvorfor de har fjernet opdateringen fra hjemmesiden, når de påstår at det er mig der gør noget forkert, og at der ikke er andre der har problemer :)Men der kan jo godt gå 14 dage før man får svar.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Kjærgaard1354922242 Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Efter at have fået slette min PC, er jeg nu i den situation at jeg igen skal installer programmet til min IHC igen. Da det er 3 år siden at jeg købte min IHC, er der sikkert komme nogle opdateringen af programmet siden, i forhold til den som jeg har på den medfølgen CD.Jeg har ikke lyst til at forsøge min med vs.2.6 endnu, men hvilke en vs. skal jeg så vælge ? og genre et link Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Iwersen Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Jeg har også lige fået geninstalleret min pc.. Da LK har valgt og fjerne programmet fra deres hjemmeside, så jeg ingen anden udvej end og rode lidt i stakken af cd´er og installere det som fulgte med.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 BulleDK skrev:Jeg har også lige fået geninstalleret min pc.. Da LK har valgt og fjerne programmet fra deres hjemmeside, så jeg ingen anden udvej end og rode lidt i stakken af cd´er og installere det som fulgte med..Tja, linkene i starten af denne tråd, virker stadig ;)Jeg er i øjeblikket ved at samle lidt sammen, og opdatere links på http://latterligt.dk/ihcI løbet af aftenen, regner jeg med at ha' alle de tilgængelige versioner af software og firmware, som jeg har adgang til, liggende på den side... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Kjærgaard1354922242 Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Tak Jakob. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Så ligger V. 2.10 der også...Så du kan bare gå i gang ;)Men husk at der ikke kan nedgraderes fra 2.6.122 til 2.3.586 i firmware, men der kan benyttes 2.3.587 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret December 16, 2008 Rapporter Share Besvaret December 16, 2008 Så er der en ny version af 2.6 visualprogrammet.Før hed den 2.6.64 hvis du kigger i programmets "hjælp" - Om IHC Visual...Nu ligger der pr. d.d. på:http://www.lk.dk/public/s_gen1.asp?what=tekst&sideid=920 en version der hedder 2.6.65 den fylder nogle få bytes mere og er fra IDAG.Den afinstallerer også version 2.6.64 før 2.6.65 - gad vide om der er "ajourføringer"?Firmwaren er vist uændret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 der er en 2.60 firmware, som skulle være hurtigere i "scan" og der burde gøre afviklingen hurtigere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Men der er vel ingen der ved hvad de har ændret fra 2.6.64 til 2.6.65?De vil åbenbart ikke fortælle mig, hvorfor de fjernede opdateringen igen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 jeg talte med dem "over there".de sagde at nogle funktions blokke var blevet FOR hurtige, det gav så problemer med udgange der enten tændte eller slukkede, selvom man ikke trykkede på netop den.den nye firmware der scantiden blevet hurtigere, og blokkene var blevet meget hurtigere..sjovt at alting hos Lk er blevet hurtig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Hmm okay :)Gad vide hvor længe deres hurtighed så holder :PNu forventer man jo at der snart bliver frigivet nogle produkter, de er jo nævnt i deres software Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 ja 3. kvartal i 20xx;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 thomasbl skrev:ja 3. kvartal i 20xx;-)lol jeg kan godt lide du skriver 20xx... :laugh: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Jeg har opgraderet firmware til version 2.6 og det gik godt...sådan da.Fandt ud af at mit program med 'hjemmelavede' datalinjemoduler fik controller til at gå i fejltilstand.Kunne ikke nedgradere uden er stadig var problemer.Kontaktede LK og fik god prof. hjælp, skulle bruge 2.3.587 for at nedgradere, og så var det tilbage som det var før.LK fortalte at de 'hjemmelavede' datalinjemoduler kunne konflikte, muligvis med de nye temp moduler.Jeg har lavet et par stykker for bla. ind / ud.Det der driller er datalinje modulet for datalink mellem to controllere.Er der en der har den nye version til at køre med datalink mellem to controllere uden problemer? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Det der konflikter, er formentlig navnene på modulerne...Jeg har oprettet nogle stykker, og de virker fint med den nye firmware også, selvom LK påstår at det var dem der gjorde så controllerne gik i fejltilstand. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Frederik Larsen Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Jakob Bruun skrev:Hmm okay :)Gad vide hvor længe deres hurtighed så holder :PNu forventer man jo at der snart bliver frigivet nogle produkter, de er jo nævnt i deres software Hvad er det præcis for nye produkter som man kan forvente udover en termostat? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 frederik_larsen skrev:Jakob Bruun skrev:Hmm okay :)Gad vide hvor længe deres hurtighed så holder :PNu forventer man jo at der snart bliver frigivet nogle produkter, de er jo nævnt i deres software Hvad er det præcis for nye produkter som man kan forvente udover en termostat?mere til wireless, en del faktisk..men det kunne være der kommer andet, som vi endnu ikke har snust op.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jakob Barfod
LK har angiveligt i dag frigivet både[ul][li]IHC Control Visual version 2.6.65 fuld version (versionen fra 16/12-2008)[/li][li]IHC Firmware version 2.6.122[/li][/ul]-- Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites
Top Posters For This Question
7
5
16
4
Popular Days
Dec 12
12
Dec 11
12